garmin 1095
-
hallo beste ik heb onlangs myroute app aangekocht. Ik kan routes maken, ik doe alles zoals het hoort, ik bezit een garmin camper 1095, ik importeer mijn gemaakte route naar mijn garmin toestel alles ok hij toont de route die ik gemaakt heb ik klik op de start knop en mijn route is niet meer dezelfde zoals ik ze gemaakt heb. Ik ben ten einde raad kan jij me helpen aub.vriendelijke groeten
-
hallo beste ik heb onlangs myroute app aangekocht. Ik kan routes maken, ik doe alles zoals het hoort, ik bezit een garmin camper 1095, ik importeer mijn gemaakte route naar mijn garmin toestel alles ok hij toont de route die ik gemaakt heb ik klik op de start knop en mijn route is niet meer dezelfde zoals ik ze gemaakt heb. Ik ben ten einde raad kan jij me helpen aub.vriendelijke groeten
@Schellens-Jozef hoi Jozef
Zet op die Garmin herberekenen uit een zorg ervoor dat in je route voldoende routepunten staan. Zo dwing je de Garmin om de route te laten zien die jij wilde ipv de eigenzinnige Garmin berekening -
Als verkeersincidenten en verkeersinformatie aanstaat kan het zijn dat je route omgeleid wordt om deze te vermijden. Mocht deze aanstaan, uitzetten (zowel in de Drive app als in de 1095) en kijk wat er met je MRA route gpx 1.1 gebeurt.
Zet eens herberekenen uit zoals Marinus al schreef (indien mogelijk want op de meeste outdoor toestellen van Garmin kan dit niet en dan wordt er herberekend rekening houdende met de voertuiginstellingen; dimensies) en kijk wat er dan gebeurt. Indien niet mogelijk ga je je route eerst in MRA web routeplanner moeten optimaliseren om zo min mogelijk afwijkingen te krijgen.
Kan je hier een link plaatsen van je route zodat ik deze eens kan bekijken hoe deze er uit ziet en suggesties doen.