Streetview
-
Kan het aan mijn kant niet reproduceren. Je browser al eens opnieuw gestart? Cache geleegd? Geen idee wat dit bij jou veroorzaakt. Volgens mij werkt het zoals het hoort.
-
Sinds kort als ik streetview aanklik komen er geen blauwe lijnen. Als ik dan op een weg/straat klik is er wel street view en is de rest ook ineens met blauwe wegen. Rara?
Windows 11
MRA kaart op maps.@Ruurt-Visser Hier ook geen probleem.
Doet het probleem zich voor op de telefoon of op de computer?
Probeer het eens met een andere browser? -
@white.mouse en @Rob-Verhoeff
Op pc met Chrome.
Maar met maps als kaart omdat daar de horeca beter zichtbaar is. (maak veel routes voor de club) Met de TT kaart geen probleem. Echter als ik met de TT kaart streetview aanklik heb ik blauwe lijnen en als ik dan van kaart wissel blijven de lijnen staan en heb ik geen kaart meer.
Als ik eerst met TT kaart streetview aan en weer uit klik en dan van kaart wissel werkt het wel zoals zou moeten. -
@white.mouse en @Rob-Verhoeff
Op pc met Chrome.
Maar met maps als kaart omdat daar de horeca beter zichtbaar is. (maak veel routes voor de club) Met de TT kaart geen probleem. Echter als ik met de TT kaart streetview aanklik heb ik blauwe lijnen en als ik dan van kaart wissel blijven de lijnen staan en heb ik geen kaart meer.
Als ik eerst met TT kaart streetview aan en weer uit klik en dan van kaart wissel werkt het wel zoals zou moeten.@Ruurt-Visser Ik denk dat je daar een "bugje" hebt blootgelegd! Je gebruikt de TT-kaart als ontwerpkaart en de GoogleMaps kaart als overlay. Als ik dat zelf ook zo instel dan krijg ik inderdaad ook de eerste keer dat ik Streetview selecteer ook geen blauwe lijnen!
Edit: gebeurt ook als je de OSM- of de Here kaart als ontwerpkaart gebruikt en de GM-overlay kaart.
-
@Ruurt-Visser Ik denk dat je daar een "bugje" hebt blootgelegd! Je gebruikt de TT-kaart als ontwerpkaart en de GoogleMaps kaart als overlay. Als ik dat zelf ook zo instel dan krijg ik inderdaad ook de eerste keer dat ik Streetview selecteer ook geen blauwe lijnen!
Edit: gebeurt ook als je de OSM- of de Here kaart als ontwerpkaart gebruikt en de GM-overlay kaart.
@Rob-Verhoeff
Maar dat was nooit zo voor zover ik mij herinner. -
@Rob-Verhoeff
Maar dat was nooit zo voor zover ik mij herinner.@Ruurt-Visser Er wordt wel eens gesleuteld aan de website. Of wellicht hebben de kaart leveranciers wel iets gewijzigd? Geen idee. Ik gebruik de GM-overlay nooit.
Het is hooguit iets vervelend, maar de 3d-view werkt verder wel.
-
Ik zie dat je inderdaad de eerste keer geen blauwe lijnen krijgt maar als je op een weg klikt opent Google Earth wel!
-
@Ruurt-Visser Er wordt wel eens gesleuteld aan de website. Of wellicht hebben de kaart leveranciers wel iets gewijzigd? Geen idee. Ik gebruik de GM-overlay nooit.
Het is hooguit iets vervelend, maar de 3d-view werkt verder wel.
@Rob-Verhoeff
Er zijn ergere dingen maar ik had nu ff tijd om er verder neuzen en het hier even neer te zetten.
Dank voor je reactie en wie weet is het idd een 'bugje' en wordt het een keer bekeken.Gr Ruurt
-
@Rob-Verhoeff
Er zijn ergere dingen maar ik had nu ff tijd om er verder neuzen en het hier even neer te zetten.
Dank voor je reactie en wie weet is het idd een 'bugje' en wordt het een keer bekeken.Gr Ruurt
@Ruurt-Visser said in Streetview:
@Rob-Verhoeff
Misschien even een ticket aanmaken!
-
Ik zie dat je inderdaad de eerste keer geen blauwe lijnen krijgt maar als je op een weg klikt opent Google Earth wel!
@white.mouse
Ja en daarna is het weer goed. Tot ik een volgende x mra weer opstart. -
@Ruurt-Visser said in Streetview:
@Rob-Verhoeff
@white.mouse said in Streetview:
Dat is misschien wel wat ja. Dank voor de tip.
Gr Ruurt