Route app werkt helaas nog niet hoe ik het graag zou zien.
-
Sinds donderdag onderweg voor een rondje Alpen. Nu dus al 2 dagen met de next app aan het navigeren en dan wel op een AA Carpuride. In het begin iedere keer na een stop lijkt de app vast te zitten. Ik hoor de route soms wel via de stem maar hij blijft zoeken naar de route. Daarnaast last van hoog energieverbruik welke ik heb ondervangen door er een powerbank tussen. Ook uitval van telefoon door te hoge temperatuur. Dit allemaal wel te wijten aan de AA weet ik bijna wel zeker. Dus vandaag dag 3 denk ga het anders doen. Telefoon weer in de houder op het stuur en aan de lader en gaan. Tot zo ver prima geen wanklank en ook na stoppen (wel elke keer op stop route, en bij weer rijden verder gaan met route) werkt alles gewoon totdat de telefoon zonder waarschuwing ineens uitvalt zonde waarschuwing ivm te heet.
Hierna was ik er wel er wel even klaar mee, zeker in de bergen wel handig om te kunnen zien waar de weg naartoe gaat. Dus maar weer terug naar Calimoto. Ik ben meer van de route next app. Mooier overzichtelijker, soepeler (als het werkt) alleen de betrouwbaarheid doet het hem even. Calimoto heeft me de rest van de dag niet in de steek gelaten. Ook Calimoto heeft zijn mankementen en werkt niet op AA. Ik hoop dat ik in de toekomst de next app wel werkend krijg want ben er verder wel fan van. Ik weet even niet hoe ik het nu weekend krijg. Misschien komende dagen een koelere dag bij (vandaag 30+), even kijken of hij dan wel blijft werken............