Kan route niet berekenen
-
Sommige routes worden keurig berekend, maar sommige niet.
Het is behoorlijk frustrerend, want ik krijg geen patroon ontdekt.
Dus of ik nu online of offline navigeer: ik krijg de kaart met de route wel te zien mar navigeren ho maar.Herkent iemand dit? En nog mooier: wat is de oplossing?
Ik ben overigens niet zo heel erg onder de indruk tot nu toe.
De app valt soms spontaan uit. En bovenstaand probleem maakt de app zelfs onbruikbaar. -
@Paul-e9 Beste Paul
Met je bericht zoals je het opschrijft kunnen we niet zoveel. Het zou helpen als je de problemen die je ervaart wat duidelijker zou kunnen omschrijven. Misschien de routes die het bij jou niet doen, volgens jouw post, hier delen en zorg er dan voor dat ze op publiekelijk staan. Een route die niet zou willen starten, heb ik nog niet gezien maar voor alles is een eerste keer.
Weet waarom, waardoor of in welke omstandigheden de app uitvalt. Het helpt dan om te vertellen waarmee je probeert te navigeren.
Ik schat dat als je de eerste stappen wel goed gaat zetten dat je wel onder de indruk gaat zijn van de app. Is die perfect, nee dat dan nog niet maar is hij beter dan de rest van het aanbod zeker wel. Samen zorgen we ervoor dat de app nog beter wordt.
Have fun -
@Paul-e9 first question do you have a license for Navigation Next? In the app go into options and click on manage account to see your current subscriptions.
If you have a license and the navigate button does not appear, check that the travel mode is set to Car. You can also share a link to a route (make it public) as an example of the problem you're having.