Plöckenpass
-
Hallo,
Het is onmogelijk om een route over de Plöckenpass te plannen! Maar volgens Google Maps is de weg vrij.
Herbert Bäck
-
Nog niet, zodra de kaart data is bijgewerkt door de kaartbeheerder
-
-
@Reinhard-32 MRA can't change this, but the people that 'run' the map should. It's better to inform them then point this out to MRA.
-
Maar volgens Google / ÖAMTC / ARBÖ is de weg open!
-
@Suzie-Q zoals reeds eerder geantwoord: MRA can't change this, but the people that 'run' the map should. MRA gebruikt de kaart, maar levert deze niet. De leverancier moet de wijziging doorvoeren, je moet de opmerking dus bij hen plaatsen.
-
Natuurlijk weet ik hoe ik bij Paluzza moet komen. Maar het kan niet zo zijn dat MRA-gebruikers voor deze details moeten zorgen.
-
@Suzie-Q Ik twijfel er niet aan dat je weet hoe je ergens moet komen, maar er wel aan of je weet waar je als kaartgebruiker eventuele 'fouten' kunt melden. Voor Here-kaarten kun je dat hier doen: https://mapfeedback.here.com/
-
@Suzie-Q
Klopt. Maar MRA is net jij een gebruiker van het kaartmateriaal. MRA beheert de kaarten niet.
Daarom moet je ook bij Here zijn. -
@Rob-Veerman Er is hier waarschijnlijk een nest met meters. Op dit moment heb ik eigenlijk spijt dat ik ooit reclame heb gemaakt voor MRA en klanten heb binnengehaald. Fantastisch ...