Mijn app blokkeert precies
-
Ik gebruik MRA nu al enkele jaren en ben er diverse keren mee op reis geweest in het buitenland, en heeft vrijwel altijd perfect gewerkt. Maar sinds een 2-tal weken (precies na de laatste update) werkt het van geen kanten meer. Nu gebruikte ik vroeger altijd mijn telefoon, sinds kort heb ik een Android display (goedkoop Chinees ding Spedal). De eerste ritten werkte vrijwel perfect, maar zoals gezegd nu niet meer. Precies alsof het zeer lang duurt voordat allerlei info wordt opgeladen. Als ik een route opgeef, dan krijg ik wel nog het startscherm en de eerste instructies, maar zodra je begint te rijden zie je dat er niets gebeurd en de pijl blijft gewoon staan. Vorige week kreeg ik soms nog eens een spraakinstructie, maar de kaart was totaal fout en na een half uur blokkeerde alles. Vandaag met veel moeite en na ettelijke pogingen toch kunnen vertrekken, maar ook weer maar een half uurtje en toen weer alles vast. Als dan 5 km verder reed en de app opnieuw opstartte, bleef de pijl gewoon staan waar het was vastgelopen. Ik heb de app al 2 keer verwijderd en opnieuw gedownload, maar geen enkel resultaat. Heb dit nu net weer gedaan en ik kan bv geen kaarten downloaden?? Ben wat radeloos aan het worden. Dacht dat het misschien aan de android display zou liggen, maar MRA op de telefoon blokkeert ook en andere apps zolas spotify of wase doen het wel perfect. Enig idee wat het probleem kan zijn??
-
@Patrick-3a zit je in het beta programma want afgelopen week is daar versie 386 beschikbaar gekomen
-
@Marinus-van-Deudekom die is reeds voor iedereen beschikbaar - ook niet direct relevant voor @Patrick-3a
Welke Android versie staat er op die tablet?
Denk dat je eigen opmerking dat je van telefoon naar “goedkoop Chinees ding” niet onbelangrijk isJe zou altijd even een support ticket aan kunnen maken (myrouteapp.com/support) en je logs bij kunnen voegen. Deze krijg je door het versienummer onderaan de profiel pagina in de app (waar alle instellingen staan) lang in te drukken.
Verder zijn schermafbeeldingen / opnames ook handig!