Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Popular
  • Support
  • MyRoute-app
Collapse
Brand Logo

MRA Community Forum

1. Home
  2. MyRoute-app Routeplanner
  3. [Web] Suggestions and Discussion
  4. Makkelijk vinden van routes in bibliotheek / Easy locating tracks in the library

Makkelijk vinden van routes in bibliotheek / Easy locating tracks in the library

Scheduled Pinned Locked Moved [Web] Suggestions and Discussion
4 Posts 3 Posters 216 Views 1 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • René van Milundefined Offline
    René van Milundefined Offline
    René van Mil
    wrote on last edited by

Vraagje mbt doorgaande routes naar bijvoorbeeld Spanje. Ik wil richting Barcelona, daarbij autobanen mijdend ( zoveel als mogelijk ).
    Ik heb in de bibliotheek gezocht maar kom er niet uit.
    Wie heeft er een tip om gericht te zoeken in het overzicht op de MRA-kaart ?

Question about through routes to Spain, for example. I want to go to Barcelona, ​​avoiding motorways (as much as possible).
    I have searched for examples in files here in the library, but I am having difficulty with the overview and quick findability.
    Does anyone have a tip for a targeted search in the overview on the MRA library the very many files?

To Spain.jpg RouteXpert-bibliotheek.jpg

Con Hennekensundefined 1 Reply Last reply
    0
    • René van Milundefined René van Mil

Vraagje mbt doorgaande routes naar bijvoorbeeld Spanje. Ik wil richting Barcelona, daarbij autobanen mijdend ( zoveel als mogelijk ).
      Ik heb in de bibliotheek gezocht maar kom er niet uit.
      Wie heeft er een tip om gericht te zoeken in het overzicht op de MRA-kaart ?

Question about through routes to Spain, for example. I want to go to Barcelona, ​​avoiding motorways (as much as possible).
      I have searched for examples in files here in the library, but I am having difficulty with the overview and quick findability.
      Does anyone have a tip for a targeted search in the overview on the MRA library the very many files?

To Spain.jpg RouteXpert-bibliotheek.jpg

Con Hennekensundefined Offline
      Con Hennekens
      wrote on last edited by

@René-van-Mil, Het makkelijke antwoord is: gebruik de zoekfunctie in de bibliotheek. Je kunt 2 punten op de kaart zetten (in jouw geval ongeveer Maastricht en Barcelona?) en een diameter aangeven waarbinnen de gezochte routes moeten vallen. Ik krijg echter geen resultaten, omdat zo'n lange route binnendoor in één keer niet voorkomt (blijkbaar).

9e9a2f2e-fa3f-4384-a624-46ac4c520c3a-image.png

Het iets langere antwoord is dan dus dat je het zult moeten opdelen. Ik denk niet dat jij in één dag binnendoor naar Barcelona wilt rijden. Plan dus 1 of 2 overnachtingen, en kijk dan op die manier of je enkele routes vindt die je aan elkaar kunt knopen.

Zet ik bijvoorbeeld een punt in de buurt van Chaumont, dan vind ik 2 routes die daarbinnen vallen, en model zouden kunnen staan voor de eerste dag.

2679145b-c832-4959-a7f1-e5bb7497a049-image.png

I am just an enthusiastic MRA user, and hope you will be one too!

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar to the saddle.

Streetpilot 2610 / Zumo 660 / Zumo 395 / CAT S52 + MRA app

Nomko Nomdenundefined 1 Reply Last reply
      0
      • Con Hennekensundefined Con Hennekens

@René-van-Mil, Het makkelijke antwoord is: gebruik de zoekfunctie in de bibliotheek. Je kunt 2 punten op de kaart zetten (in jouw geval ongeveer Maastricht en Barcelona?) en een diameter aangeven waarbinnen de gezochte routes moeten vallen. Ik krijg echter geen resultaten, omdat zo'n lange route binnendoor in één keer niet voorkomt (blijkbaar).

9e9a2f2e-fa3f-4384-a624-46ac4c520c3a-image.png

Het iets langere antwoord is dan dus dat je het zult moeten opdelen. Ik denk niet dat jij in één dag binnendoor naar Barcelona wilt rijden. Plan dus 1 of 2 overnachtingen, en kijk dan op die manier of je enkele routes vindt die je aan elkaar kunt knopen.

Zet ik bijvoorbeeld een punt in de buurt van Chaumont, dan vind ik 2 routes die daarbinnen vallen, en model zouden kunnen staan voor de eerste dag.

2679145b-c832-4959-a7f1-e5bb7497a049-image.png

Nomko Nomdenundefined Offline
        Nomko Nomdenundefined Offline
        Nomko Nomden
        wrote on last edited by

@Con-Hennekens Maar dat zijn toch voor gedefinieerde routes gemaakt door de XPerts? Ik denk dat @René-van-Mil een route van A naar B wil en dat zoekt in de bibliotheek, dus geen rondritjes maar echt een route van startpunt naar eindpunt. Ik loop hier zelf ook wel eens tegenaan dat ik een route zoek maar steevast uitkom op rondritjes.

@René-van-Mil Ik ben bang dat je dan je eigen route moet maken.

| MRA Gold Member | Routelab + HERE kaart | Garmin Zumo XT | BMW K1200GT | Kawasaki Z650 |

Con Hennekensundefined 1 Reply Last reply
        0
        • Nomko Nomdenundefined Nomko Nomden

@Con-Hennekens Maar dat zijn toch voor gedefinieerde routes gemaakt door de XPerts? Ik denk dat @René-van-Mil een route van A naar B wil en dat zoekt in de bibliotheek, dus geen rondritjes maar echt een route van startpunt naar eindpunt. Ik loop hier zelf ook wel eens tegenaan dat ik een route zoek maar steevast uitkom op rondritjes.

@René-van-Mil Ik ben bang dat je dan je eigen route moet maken.

Con Hennekens
          wrote on last edited by

@Nomko-Nomden, De RX bibliotheek bevat ook routes die géén rondrit zijn (getuige mijn eerdere screenshots). Dat zijn uiteraard RouteXpert routes ja, en ik denk dat @René-van-Mil daar wel degelijk naar op zoek is, getuige de screenshot van zijn eigen poging in RouteXpert bibliotheek.

Punt is alleen dat er (uiteraard) geen RX routes bestaan van Maastricht naar Barcelona, omdat dat véél te lang is voor een ééndaagse route. Maar dat wil niet zeggen dat er niet voldoende RX routes zijn om inspiratie mee op te doen. De kunst is om die bij elkaar te vinden, en volgens mij is mijn toelichting daar prima op van toepassing.

I am just an enthusiastic MRA user, and hope you will be one too!

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar to the saddle.

Streetpilot 2610 / Zumo 660 / Zumo 395 / CAT S52 + MRA app

1 Reply Last reply
          0
          Reply
          • Reply as topic
          Log in to reply
          • Oldest to Newest
          • Newest to Oldest
          • Most Votes

ACTIVE USERS
          Con Hennekensundefined
          Con Hennekens