Makkelijk vinden van routes in bibliotheek / Easy locating tracks in the library
-
Vraagje mbt doorgaande routes naar bijvoorbeeld Spanje. Ik wil richting Barcelona, daarbij autobanen mijdend ( zoveel als mogelijk ).
Ik heb in de bibliotheek gezocht maar kom er niet uit.
Wie heeft er een tip om gericht te zoeken in het overzicht op de MRA-kaart ?Question about through routes to Spain, for example. I want to go to Barcelona, avoiding motorways (as much as possible).
I have searched for examples in files here in the library, but I am having difficulty with the overview and quick findability.
Does anyone have a tip for a targeted search in the overview on the MRA library the very many files? -
@René-van-Mil, Het makkelijke antwoord is: gebruik de zoekfunctie in de bibliotheek. Je kunt 2 punten op de kaart zetten (in jouw geval ongeveer Maastricht en Barcelona?) en een diameter aangeven waarbinnen de gezochte routes moeten vallen. Ik krijg echter geen resultaten, omdat zo'n lange route binnendoor in één keer niet voorkomt (blijkbaar).
Het iets langere antwoord is dan dus dat je het zult moeten opdelen. Ik denk niet dat jij in één dag binnendoor naar Barcelona wilt rijden. Plan dus 1 of 2 overnachtingen, en kijk dan op die manier of je enkele routes vindt die je aan elkaar kunt knopen.
Zet ik bijvoorbeeld een punt in de buurt van Chaumont, dan vind ik 2 routes die daarbinnen vallen, en model zouden kunnen staan voor de eerste dag.
-
@Con-Hennekens Maar dat zijn toch voor gedefinieerde routes gemaakt door de XPerts? Ik denk dat @René-van-Mil een route van A naar B wil en dat zoekt in de bibliotheek, dus geen rondritjes maar echt een route van startpunt naar eindpunt. Ik loop hier zelf ook wel eens tegenaan dat ik een route zoek maar steevast uitkom op rondritjes.
@René-van-Mil Ik ben bang dat je dan je eigen route moet maken.