volume mra spotify
-
Ben even aan googlen geweest. Het lijkt erop dat dit de enige 2 opties zijn voor Android.
Blijft alleen een andere TTS Engine over.
Zoals gezegd gebruik ik Acapella. Deze heeft ook nog als bijkomstigheid dat de volume van de stemmen hoger is.
Voor zover mijn oren het kunnen beoordelen (linker oor is niet geweldig meer), is het volume van de Acapella stem iets hoger dan die van Spotify.Gezien de regelmatige klachten van gebruikers over het volume van de aanwijzingen is het wellicht een overweging voor MRA om zelf met een betere oplossing te komen.
-
@M-Schrijver, Ik heb Acapela een tijd geleden ook geprobeerd, maar het kan mij niet bekoren. Veel achtergrondruis bij de stemmen, die erg artificieel klinken. En dat ze duidelijk luider waren kan ik helaas ook niet zeggen.
Het wordt tijd dat Android en extra Navigatie kanaal introduceert. Als het voor Android Auto kan, kan het ook in Android Native...
-
De ruis kan ik beamen maar hindert mij niet. Ik vind de stem die ik gekozen heb (mannelijke stem) juist veel minder artificieel dan die vervelende scherpe monotone vrouwenstem van Google.
Dat scherpe van de Google stem wordt erger naarmate het volume hoger wordt. Ik rij juist met een hoog volume.
Bij een Cardo headset betekent dit altijd maximaal, wat soms nog te zacht is. Bij Sena op ongeveer 75%. Die gaat merkbaar luider.