Favorieten weergeven op kaart
-
Hallo,
Na enkele jaren intensief routes te maken met Tomtom ben ik overgestapt naar MRA en tot nu toe alle lof aan de ontwikkelaars!
Dit gezegd zou ik willen weten of er een optie is om je favorieten weer te geven op de kaart zonder dat er een route is gemaakt?
Voor motorvakanties zoek ik enige tijd naar de mooiste wegen en plekjes die ik moet zien en maak hier een favoriet voor aan. Via Tomtom kon ik dan een route maken via de favorieten die op de kaart als sterretjes waren weergegeven.Is er een optie (eventueel niet met favorieten) hoe ik hetzelfde met MRA kan bekomen?
-
@Benjamin-Froidbise, volgens mij gaat deze draad over hetzelfde?
https://forum.myrouteapp.com/post/55467 -
@Con-Hennekens super bedankt! Hier kan ik zeker mee verder. Ipv favorieten toevoegen maar ik dus een POI bibliotheek.
-
@Benjamin-Froidbise, ja daar komt het inderdaad op neer. Ik vermoed ook dat in de nieuwe web-planner die in ontwikkeling is de favorieten niet veel meer zullen zijn dan een persoonlijke POI database, en op dezelfde manier benaderd zullen worden.
-
@Con-Hennekens ja inderdaad dat denk/hoop ik ook. Het is alvast weer een geweldige toevoeging aan het programma (als je het weet natuurlijk )