Zie fotos met veerpont instelling
-
-
@Henk-Hassing weet niet welk profiel je gebruikt, maar het motorprofiel werkt hier (nog) niet jofel mee. Selecteer je daarentegen “Auto” dan werkt het (meestal) wel.
-
@Rob-Verhoeff said in Zie fotos met veerpont instelling:
@Henk-Hassing weet niet welk profiel je gebruikt, maar het motorprofiel werkt hier (nog) niet jofel mee. Selecteer je daarentegen “Auto” dan werkt het (meestal) wel.
Het is al meermaals gezegd dat het motorprofiel weinig tot niets aan nut heeft. Inderdaad gewoon het auto profiel (transportmodus) selecteren:
Dit is ook gewoon als standaard in te stellen in jouw profiel als je in de MRA routeplanner op jouw profielfoto klikt en jouw account aanpast:
-
@Nomko-Nomden, je laat een pagina zien waarop te zien is dat je je profiel verbergt voor bezoekers, maar zet je hele profiel, met mailadres en al, wèl gewoon in het forum?
-
@Con-Hennekens said in Zie fotos met veerpont instelling:
@Nomko-Nomden, je laat een pagina zien waarop te zien is dat je je profiel verbergt voor bezoekers, maar zet je hele profiel, met mailadres en al, wèl gewoon in het forum?
Ja en?
-
@Nomko-Nomden, Je laat zien dat niemand je gegevens mag zien, maar zet wel je mailadres open en bloot op internet. Beetje tegenstrijdig, maar je moet het zelf weten natuurlijk. Het was een waarschuwing voor een mogelijk onbedoelde actie. Doe ermee wat je wilt.
-
@Rob-Verhoeff Bedankt voor je reactie Rob …. Maar in mijn geval staat hij bij voorkeur op auto en nu dus ook ….., voorlopig ga ik even kijken of ik met de korte route wel uitkom! (bovendien red ik me er wel mee maar mooi als het opgelost kan worden en werkt zoals t bedoeld is.) groetjes Henk
-
@Henk-Hassing, het lange antwoord hierop is als volgt: HERE werkt met vaarschema's voor veerboten. Maar de meeste binnenlandse veerpontjes hebben helemaal geen vaarschema, die varen gewoon op en neer. In de data van HERE uit zich dat naar een standaard vaartijd van 30 minuten (proefondervindelijk vastgesteld bij een reeks maas- en rijnpontjes). Snelste routes gaan daarom altijd om de pontjes heen, omdat een alternatieve route sneller is. Als je de route-optimalisatie op kortste zet, is de vaartijd geen factor. Als je dan de vormingspuntjes op de oevers zet, zie je altijd een vaartijd van 30 minuten, tussen die punten.