Offline kaarten spontaan verdwenen!
-
Vandaag zag ik ineens dat alle gedownloade offline kaarten spontaan van mijn telefoon waren verdwenen.
Volgens mij had ik ze ongeveer een á twee weken geleden nog gecontroleerd en ge-update en toen ik ze vandaag wilde controleren op updates, waren er ineens geen gedownloade offline kaarten meer aanwezig.
Iemand een verklaring hoe dit kan zodat ik en volgende keer niet voor verrassingen kom te staan![EN] Today I suddenly noticed that all downloaded offline maps had spontaneously disappeared from my phone.
I think I had checked and updated them about one or two weeks ago and when I wanted to check them for updates today, suddenly no downloaded offline maps were there anymore. Anyone an explanation how this can be so I and next time I won't have any surprises!
-
@white-mouse-on-the-motorbikegmail-com dat is een nieuwe en ik vermoed niet direct iets van de app.
Heel misschien dat je in de app het gebruik van een SD kaart aan of uit hebt gezet (kan alleen voor Android)?
Of iets anders met je telefoon hebt gedaan wat hier invloed op kan hebben. -
@Corjan-Meijerink
Voor zover ik weet en na kan gaan is er niets met de telefoon gebeurd. Ook de SD kaart is er niet uit geweest.
Ik ga het de komende tijd even in de gaten houden. Nu staan ze er in ieder geval weer op. -
@white-mouse-on-the-motorbikegmail-com it's possible that you clicked Download update... but the update failed resulting in no maps downloaded. You have to keep a close eye on map downloads, keep your ojine open and don't do anything else on it until completed.
-
@RetiredWingMan That could be a possible explanation. I will continue to monitor the update in the future
Dat zou een mogelijke verklaring kunnen zijn. IK zal in de toekomst de update blijven monitoren