virtueel de route rijden
-
Door omstandigheden is het al lang geleden dat ik routes heb gepland.
Lange tijd terug had ik een route gemaakt en die kon ik toen op de pc virtueel rijden. Ik zat toen als het ware op de motor en zag 'live' waar ik reed als ware het dat ik met een go pro reed.
Ik heb geen idee hoe ik dat toen voor mekaar heb gekregen.
Kan dit nog wel en zo ja, hoe moet ik dat doen?
Peter -
@Genio-Douwes-0 Ohhhhh.... dat is gaaf! Kan ik als het pleurisweer is toch lekker plannen en de route rijden (virtueel)
Nee, helaas, via streetview je route vast kijken alsof er een GoPro op je buik hangt kan niet met MRA. Je kan in het Route-menu wel via de button 'Animatie' een rood puntje over je route laten bewegen. Alle routepunten waarbij je iets bijzonders hebt vermeld (tekst of een foto) worden ook in beeld getoond. Je kan daar ook muziek onder plakken. Wellicht is dat wat je bedoelt.
-
@Rob-Verhoeff
Ik heb twee jaar geleden een route gepland naar Italië en heb toen de route gereden. Dat was inderdaad of ik met een go reed. Ik kon dus echt zien waar ik reed, welke borden ik tegen kwam of ik op de route een weg tegenkwam die eenrichtingsverkeer had en ik dus niet verder kon.
Ik weet echt niet meer hoe ik dat deed maar volgens mij stond dat destijds wel in het menu.
Het is echter al zolang geleden dat ik me niet meer herinner hoe het in het menu stond. -
@Genio-Douwes-0 Ik gebruik MRA (de planner) al zo'n beetje sinds het begin en ik kan me niet herinneren dat dergelijke functionaliteit ooit bestaan heeft in MRA. Er was wel ooit een mogelijkheid voor gebruikers om filmpjes van hun trips op de site te zetten, misschien bedoel je dat? Ik weet vanuit ver verleden (stukken langer geleden dan 2 jaar) dat er wel (andere) sites waren waar je een GPX kon uploaden en die er dan met Google Streetview een filmpje van maakten, maar daar heeft Google al vrij snel een stokje voor gestoken.
-
Het komt mij ook bekend voor, maar dan niet binnen MRA. Ik maakte in die tijd gebruik van Basecamp en Google Earth. Met Basecamp kon je gemakkelijk omschakelen naar Earth en daar de “video” van de route afspelen. Maar of dat nog steeds kan?
-
al zo'n beetje sinds het begin en ik kan me niet herinneren dat dergelijke functionaliteit ooit bestaan heeft in MRA. Er was wel
-
@Herko-ter-Horst Dank je wel voor je reactie,
Ik kan me inderdaad vergist hebben als ik alle reacties lees.
Groet