draadloze AA
-
Is dit een goede oplossing voor in de auto als daar geen AA in zit? En werkt het dan met MRA GOLD?
-
@Peter-Bijnsdorp of dat gaat werken weet ik niet.
Ik weet wel dat je met je Gold abo niet kunt navigeren. Wel mooie routes maken. Voor de navigatie heb je een MRA next abo nodig -
@Marinus-van-Deudekom die MRA next gold heb ik plus de navigatie daarvan
-
@Peter-Bijnsdorp hoi Peter
Ik heb je linkje gevolg en kom dan bij een AA adapter. Die zou je telefoon draadloos aan je AA scherm kunnen koppelen. Dan moet je al wel AA hebben. Was mijn aanname verkeerd dat je dat nog niet hebt.
Als je al wel een Android Auto hebt zou je MRA next gewoon moeten kunnen draaien. -
@Marinus-van-Deudekom Okay, dank voor de info, ik ga uitkijken naar een ander systeem.
-
AAWireless is een goed product maar je moet dan al in bezit zijn een van een beraadde variant van Android Auto.
Ik heb nog geen losse Android Auto/Apple Carplay module gevonden die je simpel in de USB poort drukt. Het is altijd complexer. Het moet namelijk ergens achter je dashboard gemonteerd worden.
Of je moet iets als een Carpuride of Chigee AIO-5 gaan gebruiken. -
@Peter-Bijnsdorp ik kocht voor in mijn auto en compleet Android Auto systeem. Was ongeveer €300. Mijn ingebouwde autoradio had heb Blue tooth en daarom was dit keuze voor mij makkelijk. Mijn op internet en je wordt platgegooid met aanbiedingen