MRA Community Forum

• Login
    • Search
    • Categories
    • Awards
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups
    • Support

Manier van routes opslaan

[Web] Problems, Bugs and other Issues
    5
    8
    471
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Niels Eijkemans
      Niels Eijkemans last edited by

Hoi Alle,

Ik ben nog niet zo lang bezig met routes maken.
      Nu heb ik een route gemaakt en daar alle kaarten opgelegd om de verschillen op te lossen. Ik heb de route opgeslagen als Track, POI, echter als ik hem rij met mijn TomTom en daarlangs mijn telefoon dan heb ik nog afwijkingen.

Ik snap niet wat ik verkeerd doe

Con Hennekens Hans van de Ven MR.MRA 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • Con Hennekens
        Con Hennekens @Niels Eijkemans last edited by

@Niels-Eijkemans, kun je zo'n afwijking in beeld brengen en hier posten (screenshot). Er zal een versie verschil zitten in de TT kaart die MRA gebruikt en de TT kaart in je Rider. Dat kan incidenteel tot kleine verschillen lijden, maar dat kan in mijn beleving nooit een significante afwijking zijn.

Misschien kun je de route ook delen?

I am not affiliated with MyRoute-App. The help I am offering is entirely voluntary.
        I am just an enthusiastic user, and hope you will be one too!

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar to the saddle.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Bouke Ent
          Bouke Ent last edited by

in theorie zou je kunnen kijken of track conversie naar route een aanpassing op levert. als je track laad in tt dan krijg je orginele track in beeld. na het drukken op rijden gaat de tt de route maken die zoveel mogelijk de track gaat volgen. tt doet dit op basis van instellingen, kaart versie, eventueel verkeersinformatie, etc.

• Hans van de Ven MR.MRA
            Hans van de Ven MR.MRA Instructor RouteXperts @Niels Eijkemans last edited by

@Niels-Eijkemans

Heb je de route gemaakt in de TomTom kaart? Niet de kaartlaag!
            Heb je zaken aangezet in de Toolkit?
            Hoe staan de instellingen van je Rider?

Garmin Zumo XT2/XT/BMW Connected Ride Navigator/MyRouteapp (The App)
            Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd / Een route is net zo goed als deze uitgezet is.

Niels Eijkemans 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Niels Eijkemans
              Niels Eijkemans @Hans van de Ven MR.MRA last edited by Niels Eijkemans

@Hans-van-de-Ven-MR-MRA
              Volgens mij heb ik hem een een Here kaart gemaakt en daarna opgeslagen als GPX 1.1. track poi.
              Het is namelijk zo dat wij met een groepje gaan rijden, maar ieder zijn eigen navigatie moet kunnen gebruiken.
              Ik heb er juist heel veel extra punten ingezet om de route beter te proberen waar te borgen

Ik zou ook niet weten welke instellingen ik dan zou moeten veranderen in de Rider

Rob Veerman Hans van de Ven MR.MRA 2 Replies Last reply Reply Quote 0
              • Rob Veerman
                Rob Veerman @Niels Eijkemans last edited by

@Niels-Eijkemans De TomTom Rider gaat ook een ingelezen track herberekenen als die een weg bevat gemaakt vanuit de HERE kaart en die weg niet op de TomTom kaart staat. Het is een gegeven dat je bij de TomTom het herberekenen niet kunt uitschakelen. Enige aanpak is er met de toolkit voor te zorgen dat de route in beide kaarten gelijk uitpakt, dus geen weg kiezen bij HERE die niet bij TomTom voorkomt (of een Garmin als voorrijder).

Niels Eijkemans 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Hans van de Ven MR.MRA
                  Hans van de Ven MR.MRA Instructor RouteXperts @Niels Eijkemans last edited by

@Niels-Eijkemans

Toolkit vergelijk route met opties gebruiken en de route gelijk maken

Garmin Zumo XT2/XT/BMW Connected Ride Navigator/MyRouteapp (The App)
                  Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd / Een route is net zo goed als deze uitgezet is.

• Niels Eijkemans
                    Niels Eijkemans @Rob Veerman last edited by

@Rob-Veerman Dank je voor het duidelijk antwoordt

• 1 / 1
                    • First post
                      Last post
                    ACTIVE USERS
                    POPULAR TOPICS
                    • Melding uitzetten

• route maken maar routepunten verdwijnen

• Probleem navigeren op telefoon

• Hallo, als lifetime gold member werd er vandaag 35€ van mijn rekening gehaald.

• Next Update 4.3.8 - 386 (iOS) wann ?

• Route calculation not possible

MY GROUPS