Kan ik van alle routepunten via punten maken?
-
Ik wil ivm uploaden garmin de door MRA gegenereerde routepunten , via punten maken.
Kan dit of moet ik dit punt voor punt wijzigen? -
@Hyper-tinus said in Kan ik van alle routepunten via punten maken?:
punt voor punt
Correct. Punt voor punt. Hoeft niet lang te duren. Klik een routepunt aan zodat het routepunt menu opent, verander hem naar via, en gebruik je pijltjes toets of de pijltjes in je scherm om door te klikken naar het volgende routepunt.
-
@Stefan-Hummelink Bedankt voor je hulp.
Ik maak vaak routes met meer dan 50 route punten. Nu wil ik die in de garmin XT2 zetten met een app van garmin via de telefoon als ik op reis ben. Dat kan alleen als het via punten zijn.handmatig gaat een tijd duren maar als die optie er niet is dan is het zo
-
Max 29 viapunten gebruiken voor de Zumo, anders wordt je route opgesplitst.
-
handmatig gaat een tijd duren
Ahjoh, 4 minuten, op z'n max
Het netjes op de weg zetten van routepunten kost voor 100 punten maximaal 10 minuten, dus dit is nog sneller .
-
@Hyper-tinus, was het niet zo dat dat helemaal niet hoeft als je een GPX 1.1 download ipv een GPX 1.2?
Ik vind dat overigens echt een waardeloze beperking van de Garmin devices... Ik heb ze jarenlang gebruikt, maar ben zó blij dat dat niet meer hoeft!
-
@Hyper-tinus
Wat is de reden voor al die Via-punten? Aangezien Viapunten verplicht te bezoeken punten zijn. -
@M-Schrijver said in Kan ik van alle routepunten via punten maken?:
@Hyper-tinus
Wat is de reden voor al die Via-punten? Aangezien Viapunten verplicht te bezoeken punten zijn.Ik heb een garmin XT2 en die pakt de MRA routes alleen lekker als je ze via een PC met een kabel upload. De verplichte Thread app is erg slecht en daarom kan ik niet onderweg MRA gebruiken.
Had de hoop dat hij met Via punten we meer routepunten zou overnemen. Als ik de connector gebruik zie ik een mooie route met alle routepunten. Via de threadapp zie ik maar 2 punten..Het begin en het eind, tewrijl ze wel in MRA staan -
@Con-Hennekens said in Kan ik van alle routepunten via punten maken?:
@Hyper-tinus, was het niet zo dat dat helemaal niet hoeft als je een GPX 1.1 download ipv een GPX 1.2?
Ik vind dat overigens echt een waardeloze beperking van de Garmin devices... Ik heb ze jarenlang gebruikt, maar ben zó blij dat dat niet meer hoeft!
Ik had altijd Tomtom op de telefoon voor mezelf en mijn vrouw. Met een nieuwe motor ook maar 2 nieuwe navi's gekocht. Helaas was er geen mooie TomTom maar werd het een garmin. Man man man....dat is wel even een stap terug als het gaat om maken en uploaden routes. Met MRA en TomTom was het een paar minuten. Nu ben je met een complete checklist van 3 kantjes vaak uren bezig. Geen aanbeveling en als er een navi komt met het scherm van de Xt2 en gebruiksgemak van de TT staan er 2 garmins op markltplaats
-
The Tread App is not actually mandatory to use.
You can use Gamin Express to upload the GPX routes directly into the GPX Folder on the XT2.
Open Garmin Express on the PC and Connect the XT2 to the Laptop.
It takes a while for Garmin Express to sync with the XT2.
You can then add 1 or many GPX Files directly into the GPX Folder on the XT2.
Shut the XT2 down and restart it and then you can select the imported GPX Files and it will import them.
If you need Screenshots let me know and I'll add them in.De Tread App is eigenlijk niet verplicht om te gebruiken.
U kunt Gamin Express gebruiken om de GPX-routes rechtstreeks naar de GPX-map op de XT2 te uploaden.
Open Garmin Express op de pc en sluit de XT2 aan op de laptop.
Het duurt even voordat Garmin Express synchroniseert met de XT2.
U kunt vervolgens 1 of meerdere GPX-bestanden rechtstreeks toevoegen aan de GPX-map op de XT2.
Sluit de XT2 af en start hem opnieuw op. Vervolgens kunt u de geïmporteerde GPX-bestanden selecteren en deze importeren.
Als je screenshots nodig hebt, laat het me weten, dan voeg ik ze toe. -
Dan heb je de track gebruikt
-
@Hans-van-de-Ven-MR-MRA de beste manier bij garmin..... Helaas 🥴🥴
-
Nee hoor, je routes goed maken.
-
als er een navi komt met het scherm van de Xt2 en gebruiksgemak van de TT staan er 2 garmins op markltplaats
Die zijn er, het heet: Rugged Android telefoon
@Lynchy67 said in Kan ik van alle routepunten via punten maken?:
U kunt vervolgens 1 of meerdere GPX-bestanden rechtstreeks toevoegen aan de GPX-map op de XT2.
Ja, zo gaat dat al meer dan 25 jaar, en het is nog steeds de handigste methode naar mijn idee.