Auto Android WensenLijst
-
Ik heb afgelopen weekend de combinatie van de Carpuride w702 en de Myroute Navigatie Next voor het eerst gebruikt en moet zeggen dat ik blij verast ben met het Resultaat .
Duidelijke aanwijzingen op het AutoAndroid scherm tijdens het navigeren volgens een route.
Ook het onderbreken of stoppen van de route en de aanwijzingen aan of uit zetten is nu goed vanaf het scherm te bedienen .Maar wat ik wel erg mis is de mogelijkheid om tijdens het rijden even snel in of uit te kunnen zoomen op het Android Autoscherm volgens de twee vinger methode terwijl dit op de telefoon wel gewoon mogelijk is .
Door dat dit tijdens het Vrijrijden ook nog niet mogelijk is in combinatie met de afwezigheid van een snelheidsmeter zal ik tijdens vrij rijden momenteel nog niet kiezen voor de mogelijkheid van de App en toch nog even naar Fm terug stappen .
ik hoop dat deze punten in de volgende update kunnen worden meegenomen want verder is het natuurlijk geweldig dat je route maakt via de website en deze meteen in de App kunt rijden .
-
@Erik-35 Dank voor de feedback!
We zullen dit zeker meenemen in volgende iteraties.Vooral erg blij om te lezen dat alles naar tevredenheid werkt.