Carplay
-
Iemand ervaring met het gebruik van carplay op de motor?
Ik gebruik nu mijn iPhone12 of mijn iPad Mini 4 met Navigation Next, doch ik vermoed dat deze toestellen niet waterdicht zijn.
Welk toestel (carplay) zou een optie zijn om te gebruiken op mijn GoldWing? -
@Marc-Notredame you can use my subtitles
-
@RideOnWithFriends Hartelijk dank!
-
@Marc-Notredame Ik heb deze gemonteerd staan op mijn motor en ben er zeer tevreden van:
Waterdicht, te bedienen met handschoenen, incl. screenprotector, goed afleesbaar,...
-
@Peter-Schiefer Capuride W702 with 7" monitor
watch https://youtu.be/OneMTh8n_cc?si=cXDYgSKuLVV5GrAt -
@Bart-DM Hartelijk dank!
-
@Peter-Schiefer the screen is the same size as a TT 550.
-
@Peter-Schiefer thanks!
-
@Peter-Schiefer no offence... but I really don't see the problem here....
-
@Peter-Schiefer In my car, I also have a much larger CP screen. On the bike, it's not too bad. I also use my mobile phone as a screen next to it, maybe it has to do with that too. Anyway, there is something for everyone on the market
-
@Bart-DM ik wil graag zo'n carplay voor de motor aanschaffen; Elebest of Carpuride.
Ik zoek en blijf zoeken op internet om een verdeler in België of liefst in West-Vlaanderen te vinden, doch ik kom steeds terecht bij Amazon en andere onlineshops. Enig idee wie in Vlaanderen die zaken verkoopt?
Dank. Marc -
@Marc-Notredame Dag Marc, ikzelf bestelde het toestel bij Elebest.de. In Vlaanderen zijn er bij mijn weten geen verdelers. Ik liet nadien de CarPlay-module op mijn motor bevestigen (aansluiten achter het contact + plaatsing onder windscherm) via mijn dealer.
-
@Bart-DM
-
@Marc-Notredame ik rij met een Goldwing 1800 DCT Tour. Bij mij werkt het prima
-
This post is deleted! -
Er is nu ook een 5 inch Midland CarPlay/Android Auto device te koop via WayPoint in Nederland. Deze bevat tevens van 2 camera’s (voor- en achterop de motor) en 2 bandenspanningsensoren. Kost iets van € 299 en krijgt 3 jaar garantie.