Duitse weg wordt niet herkend in Here maar wel in TomTom
-
Ik ben voor een groep rijders een route aan het maken in de eifel in duitsland. De rijders hebben TomTom en ik en mogelijk ook een andere rijder gebruiken MRA. Ik doe dit vaak maar bij Bernkastel loop ik op een probleem dat ik er niet uit krijg.
De kronkelweg van de berg naar beneden herkent TomTom wel. Maar MRA niet. Het gaat om de Schlosweg. HERE stuurt de route terug naar boven om vervolgens de tunnel te moeten pakken. Hoe krijg ik dit uit het systeem. Als het alleen voor mezelf was onthoudt ik het wel. maar als de nieuwe rijder ook geen tomtom gebruik heb ik wel een probleem. Overslaan tussen de punten werkt niet. -
@Meester
Zoom eens wat verder in op de Schlossweg bij de Here kaart. Dan zie je dat het op die kaart een stippellijn is. Onverharde weg dus. -
@Jack-van-Tilburg Dat zou je denken maar als ik op google zoom dan is het gewoon een verharde weg. En lijkt zelfs eerder de weg van boven die hij wel herkent onverhard (of kinderkoppen) te zijn. Ik kan de foto niet groter uploaden maar lijkt verder ook asfalt tot beneden toe. (onderste weg)
ook goed te zien hier:
https://www.google.com/maps/@49.9113378,7.0729966,3a,78.1y,171.89h,39.58t/data=!3m8!1e1!3m6!1sAF1QipO2oWlKVM2w8i8KKrYAmua_W2_Kg5jMDIEJIN1z!2e10!3e11!6shttps:%2F%2Flh5.googleusercontent.com%2Fp%2FAF1QipO2oWlKVM2w8i8KKrYAmua_W2_Kg5jMDIEJIN1z%3Dw203-h100-k-no-pi-0-ya268.5883-ro0-fo100!7i4096!8i2048!5m1!1e4?entry=ttu -
Probleem gevonden. Heeft iemand deze wel al eens gereden? Is het een bestemmingsverkeer afsluiting? anders licht onze bestemming onder aan de berg.
-
This post is deleted! -
Dit maakt de functie vergelijken met kaart..... Ook erg interessant. Als de ene kaart over een weg gaat en een andere kaart absoluut of met zeer veel moeite. Dan is er vaak iets aan de hand.
Ook ik heb dit soort dingen vaker gezien. Uiteindelijk is de meeste verstandige keus (zeker als je ruim van de te voren aan het plannen bent), meestal een alternatief plannen waar beide kaarten het eens over zijn.