Ik zie in de blauwe bovenbalk geen tools. Alleen rechts de pagina menu waarop ik kan klikken en die opend de tools. Maar wil alle tools in de blauwebalk zien staan kan dat
-
Ik zie in de blauwe bovenbalk geen tools. Alleen rechts de paginamenu waarop ik kan klikken en die opent de tools. Maar wil alle tools in de blauw balk zien staan kan dat
-
De resolutie van je scherm aanpassen
-
@Ad-v-Beem, Hoe het scherm er precies uitziet is mede afhankelijk van de beschikbare resolutie en je zoomfactor. Probeer je browserscherm wat uit te zoomen, je zult vanzelf zien dat de blauwe balk veranderd, en de tools direct in beeld komen in plaats van in het paginamenu.
Tip: hou de titel van je posts kort
-
Welkom op het forum @Ad-v-Beem
New Users' CornerProbeer ook eens de uitmuntende zoekfunctie in de ondersteuning pagina van MRA Routeplanner.
Een enkel trefwoord kan je al bij de oplossing brengen in een document dat sowieso een schat aan informatie geeft.
Als ik zoek op "menubalk":
Handleiding 'Een nieuwe route maken' -
@Jack-van-Tilburg
Bedankt moet je wel de juist naam aangeven en dat is wel eens lastig. -
@Con-Hennekens
Bedankt lukt nog niet moet er wat meer mee stoeien ben
base camp gewend. -
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master
Gelukt bedankt -
@Ad-v-Beem said in Ik zie in de blauwe bovenbalk geen tools. Alleen rechts de pagina menu waarop ik kan klikken en die opend de tools. Maar wil alle tools in de blauwebalk zien staan kan dat:
moet er wat meer mee stoeien ben base camp gewend.
MRA planner is meer intuïtief. Gebruik de handleiding en ga proberen. Maak een kopie van de route die je wilt bewerken en dan gewoon doen. Je kunt niks kapot maken
-