Maten camper wordt geen rekening mee gehouden
-
Als ik een bestemming ingeeft in de camper modus en de standaard route kies, dus geen kronkel route. Geeft tie aan dat er geen rekening gehouden wordt met de mate van de camper. Best vervelend want dat is nu juist de bedoeling dat ik deze app gekocht heb. De ene keer geeft tie 't niet aan de andere keer wel.
BV. Valencia als eindbestemming vanuit Nederland. Waarbij tol en zandweggetjes zijn uitgezet. Daar wil je niet komen met 8.70 lengte, 3,60 h en 6ton.Iemand een oplossing of de developer die hier wat aan kan doen?
Groet Ron -
@RonPh
Welke kaart gebruik je?
-
@RonPh Als je een A-B route via de app maakt dan moet dat zeker wel lukken met jouw camper:
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master satelliet weergave
-
@Rob-Verhoeff nu Here gebruikt dan doet tie 't wel. Bedankt voor dit inzicht.
-
@RonPh
Dat is een kaartlaag, het gaat om de kaart
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master nu met Here doet tie 't wel. Zal de andere kaarten ook nog proberen.
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master Oké een kaartlaag. Maar ik kan kaarten kiezen, waaronder licht donker maar ook satelliet. Is het dan de bedoeling dat ik BV Here kies en dan satelliet of licht. Ik vind 't echt een ingewikkeld systeem, als 't zo onduidelijk is wat je moet instellen om simpel van a naar b te navigeren.
-
@RonPh
Je kunt in de app een A naar B route maken met het camperprofiel, zodra je navigatie start wordt de route in de Here kaart berekend met het camperprofiel.
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master oké bedankt.
Hebben jullie een duidelijke uitleg video voor niet hele handige mensen?
Groet Ron
-
@RonPh
-
@RonPh Click here MRA Navigation Next
-
@RonPh ik gebruik de kaart Here en heb na diverse routes nog geen weg verkeerd gereden. Advies probeer de kaart Here.
-
@Robert-van-der-Meij-de-Bie bedankt voor je advies, ik ga dat doen de komende dagen.
-