Apple CarPlay issues
-
Vandaag op de motor een route gereden met MRA. Na vertrek vanaf het startpunt wilde MRA mij continu terugsturen naar het startpunt. De optie “routepunt overslaan” was niet beschikbaar. Erg irritant, maar we reden in een groep dus ik heb de route afgezet.
Echter: na “Stop” te hebben gebruikt verdwijnt de route van de kaart, maar de gesproken aanwijzingen bleven komen. Erg irritant. Uiteindelijk Apple CarPlay helemaal uitgezet (door de earphones te ontkoppelen, anders gaat het niet); geen route meer, maar ook geen Spotify 🥺
Graag oplossen, is erg vervelend. Dat de route niet helemaal uit te zetten is heb ik al vaker ervaren (bv. aan het einde van een route zalf naar huis rijden, volgens zelf gekozen route), zou fijn zijn als het opgelost kan worden. -
-
Heb je het 1e punt gemist? Of niet op het 1e punt gestart.
-
This post is deleted! -
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master Wel op het eerste punt gestart, natuurlijk, maar blijkbaar niet door MRA herkend. Op zich zou dat geen probleem geweest zijn, als ik vervolgens - op mijn motorscherm! - het eerste punt had kunnen overslaan, maar die optie was er niet.
-
@Ad-V It is always a good idea to position your start point 100m from your actual start point. This ensures that you do not miss the start.