Poi Campercontact
-
Het zou mooi zijn als de Poi’s van de NKC (grootste camperclub Europa) toegevoegd worden zodat we daar met één druk op de knop naar toe kunnen navigeren
-
Dat zou het zeker een hoop makkelijker maken. Ik heb dit op mijn TomTom en dat is heel plezierig.
-
Kun je ze delen als gpx?
-
Is dat wel verstandig om die POI's hier openbaar te maken?
Want het lijkt er op dat die lijsten voorbehouden zijn aa leden van NKC.
-
@Jack-van-Tilburg said in Poi Campercontact:
Is dat wel verstandig om die POI's hier openbaar te maken?
Want het lijkt er op dat die lijsten voorbehouden zijn aa leden van NKC.
Je hebt gelijk, CC is een ledenversie.
-
Volgens de website kun je in de betaalde versie een onbeperkt aantal locaties bekijken. In de gratis versie is het aantal per dag beperkt. Het lijkt me dus niet handig om het gehele adressenbestand in MRA beschikbaar te maken.
Naar mijn mening zou het ook beter zijn om het mogelijk te maken dat je MRA in Android en iOS kunt selecteren als standaard navigatietool. Dan kun je MRA vanuit Camper Contact (maar ook vanuit andere apps) selecteren voor de navigatie en hoef je ook geen POI bestanden te onderhouden.
-
This post is deleted! -
@Arno-0
Goed plan. Maar dan moet CC dit willen toch of begrijp ik het verkeert? -
@Robineke Als je vanuit Camper Contact naar een bestemming wilt navigeren, kun je selecteren welk navigatietool dat op je smartphone is geïnstalleerd je wilt gebruiken. MRA wordt dit overzicht nog niet getoond. Volgens mij staat dit wel op de todo lijstje om op te pakken.
-
@Arno-0 bij ons werkt dit wel wij hebben samsung telefoon
-
-
@Nico-bogerd Dat is mooi . In iOS werkt dit nog niet zo.
-
@Arno-0
Als je het bestand wilt openen op de iPhone zie je een aantal mogelijke applicaties. Als je die rij helemaal naar rechts swiped kom je bij het icoontje <Meer>.
Als je daar op klikt verwacht ik dat je extra applicaties kunt kiezen en dat MyRoute app daar bij staat. -
@Jack-van-Tilburg Het gaat erom dat je op een Apple apparaat de navigatietool vanuit de Campercontact app kunt selecteren. Als je in de app op de route link klikt zie je onderstaand plaatje waarin MRA niet voor komt terwijl het wel geïnstalleerd is.
-
@Arno-0, je linkt naar een plaatje waar anderen dan jij geen toegang toe hebben. Screenshot even dat plaatje, en copy het dan in dit bericht.
-
@Con-Hennekens Dank voor je opmerking en plaatje toegevoegd
-
@Arno-0
Okay. Da's duidelijk.
Vervelende is dat ik, uiteraard, geen toegang heb tot de POI's en dit niet kan reproduceren.
Ik vraag mij of of er in de app niet ergens toegang tot een bestand gegeven wordt. Zo lijkt het namelijk wel te zijn op het plaatje van de Android van Nico Bogerd. -
@Jack-van-Tilburg Als je het wilt reproduceren kun je gewoon de Campercontact app op je smartphone installeren. Zonder account kun je minder locaties per dag selecteren maar de rest werkt gewoon normaal inclusief de route functie.
-
@Arno-0
App geïnstalleerd en account gemaakt maar volgens mij gaat dat niet werken. Zie de tabel hieronder.
Het best wat ik kan doen is het adres van een lokatie kopiëren en plakken in MRA. -
@Arno-0 Dat is handig, dan kan er niemand bezwaar maken en blijft CC alleen voor leden.
Heb dit geprobeerd en kan inderdaad MRA kiezen voor de navi.
Super fijn zo.