Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Popular
  • Support
  • MyRoute-app
Collapse
Brand Logo

MRA Community Forum

1. Home
  2. Camper Discussion
  3. Poi Campercontact

Poi Campercontact

Scheduled Pinned Locked Moved Camper Discussion
41 Posts 13 Posters 5.3k Views 4 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • undefined Arno 0
    3 Nov 2023, 12:53

@Jack-van-Tilburg Het gaat erom dat je op een Apple apparaat de navigatietool vanuit de Campercontact app kunt selecteren. Als je in de app op de route link klikt zie je onderstaand plaatje waarin MRA niet voor komt terwijl het wel geïnstalleerd is.

32f5e327-2a7b-4ce8-ac93-5407b597e87b-image.png

undefined Offline
    undefined Offline
    Con Hennekens
    wrote on 3 Nov 2023, 13:14 last edited by

@Arno-0, je linkt naar een plaatje waar anderen dan jij geen toegang toe hebben. Screenshot even dat plaatje, en copy het dan in dit bericht.

I am just an enthusiastic MRA user, and hope you will be one too!

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar to the saddle.

Streetpilot 2610 / Zumo 660 / Zumo 395 / CAT S52 + MRA app

undefined 1 Reply Last reply 3 Nov 2023, 15:54
    0
    • undefined Con Hennekens
      3 Nov 2023, 13:14

@Arno-0, je linkt naar een plaatje waar anderen dan jij geen toegang toe hebben. Screenshot even dat plaatje, en copy het dan in dit bericht.

undefined Offline
      undefined Offline
      Arno 0
      wrote on 3 Nov 2023, 15:54 last edited by

@Con-Hennekens Dank voor je opmerking en plaatje toegevoegd 😊

undefined 1 Reply Last reply 3 Nov 2023, 16:24
      0
      • undefined Arno 0
        3 Nov 2023, 15:54

@Con-Hennekens Dank voor je opmerking en plaatje toegevoegd 😊

undefined Offline
        undefined Offline
        Jack van Tilburg
        wrote on 3 Nov 2023, 16:24 last edited by

@Arno-0
        Okay. Da's duidelijk.
        Vervelende is dat ik, uiteraard, geen toegang heb tot de POI's en dit niet kan reproduceren.
        Ik vraag mij of of er in de app niet ergens toegang tot een bestand gegeven wordt. Zo lijkt het namelijk wel te zijn op het plaatje van de Android van Nico Bogerd.

undefined 1 Reply Last reply 4 Nov 2023, 14:58
        0
        • undefined Jack van Tilburg
          3 Nov 2023, 16:24

@Arno-0
          Okay. Da's duidelijk.
          Vervelende is dat ik, uiteraard, geen toegang heb tot de POI's en dit niet kan reproduceren.
          Ik vraag mij of of er in de app niet ergens toegang tot een bestand gegeven wordt. Zo lijkt het namelijk wel te zijn op het plaatje van de Android van Nico Bogerd.

undefined Offline
          undefined Offline
          Arno 0
          wrote on 4 Nov 2023, 14:58 last edited by

@Jack-van-Tilburg Als je het wilt reproduceren kun je gewoon de Campercontact app op je smartphone installeren. Zonder account kun je minder locaties per dag selecteren maar de rest werkt gewoon normaal inclusief de route functie.

undefined 1 Reply Last reply 4 Nov 2023, 15:31
          0
          • undefined Arno 0
            4 Nov 2023, 14:58

@Jack-van-Tilburg Als je het wilt reproduceren kun je gewoon de Campercontact app op je smartphone installeren. Zonder account kun je minder locaties per dag selecteren maar de rest werkt gewoon normaal inclusief de route functie.

undefined Offline
            undefined Offline
            Jack van Tilburg
            wrote on 4 Nov 2023, 15:31 last edited by

@Arno-0
            App geïnstalleerd en account gemaakt maar volgens mij gaat dat niet werken. Zie de tabel hieronder.
            Het best wat ik kan doen is het adres van een lokatie kopiëren en plakken in MRA.

Schermafbeelding 2023-11-04 om 16.26.05.jpeg

1 Reply Last reply
            0
            • undefined Arno 0
              1 Nov 2023, 12:23

@Robineke Als je vanuit Camper Contact naar een bestemming wilt navigeren, kun je selecteren welk navigatietool dat op je smartphone is geïnstalleerd je wilt gebruiken. MRA wordt dit overzicht nog niet getoond. Volgens mij staat dit wel op de todo lijstje om op te pakken.

undefined Offline
              undefined Offline
              Robineke
              wrote on 17 Nov 2023, 07:15 last edited by

@Arno-0 Dat is handig, dan kan er niemand bezwaar maken en blijft CC alleen voor leden.

Heb dit geprobeerd en kan inderdaad MRA kiezen voor de navi.
              Super fijn zo.👍

undefined 1 Reply Last reply 30 Dec 2023, 14:25
              0
              • undefined Robineke
                17 Nov 2023, 07:15

@Arno-0 Dat is handig, dan kan er niemand bezwaar maken en blijft CC alleen voor leden.

Heb dit geprobeerd en kan inderdaad MRA kiezen voor de navi.
                Super fijn zo.👍

undefined Offline
                undefined Offline
                Robert van der Meij de Bie
                wrote on 30 Dec 2023, 14:25 last edited by

@Robineke ik gebruik ook Campercontact Pro maar MRA staat er niet bij. Heb jij een instelling aangepast ?

6d6e1a27-c309-4da2-9a64-a0b514eae9ef-image.jpeg

undefined 1 Reply Last reply 31 Dec 2023, 12:10
                0
                • undefined Robert van der Meij de Bie
                  30 Dec 2023, 14:25

@Robineke ik gebruik ook Campercontact Pro maar MRA staat er niet bij. Heb jij een instelling aangepast ?

6d6e1a27-c309-4da2-9a64-a0b514eae9ef-image.jpeg

undefined Offline
                  undefined Offline
                  Robineke
                  wrote on 31 Dec 2023, 12:10 last edited by Robineke

@Robert-van-der-Meij-de-Bie In camper contact had ik een camping (oid) geselecteerd.
                  Dan scroll je naar beneden tot je ziet (op mijn telefoon) rechthoekjes met "website-Email-Telefoon"
                  Direct daar onder staat het adres met rechts "Route" in groene tekst.
                  Daar had ik op geklikt en dan kan ik diverse navi's selecteren. 1 ervan was MRA.
                  Wanneer ik nu route kies kom ik direct in MRA, blijkbaar kent hij nu mijn telefoon.

Ter info: MRA en CC moeten wel op zelfde toestel staan, telefoon of tablet.

Nagekomen info: Heb het nu op mijn nieuwe tablet geprobeert. Na klikken op "Route" komt er een pop-up met bv: Flitsmeister, Maps, Tomtom Go en MRA

undefined undefined 2 Replies Last reply 31 Dec 2023, 12:14
                  0
                  • undefined Robineke
                    31 Dec 2023, 12:10

@Robert-van-der-Meij-de-Bie In camper contact had ik een camping (oid) geselecteerd.
                    Dan scroll je naar beneden tot je ziet (op mijn telefoon) rechthoekjes met "website-Email-Telefoon"
                    Daar had ik op geklikt en dan kan ik diverse navi's selecteren. 1 ervan was MRA.
                    Wanneer ik nu route kies kom ik direct in MRA, blijkbaar kent hij nu mijn telefoon.

Nagekomen info: Heb het nu op mijn nieuwe tablet geprobeert. Na klikken op "Route" komt er een pop-up met bv: Flitsmeister, Maps, Tomtom Go en MRA

undefined Offline
                    undefined Offline
                    Arno 0
                    wrote on 31 Dec 2023, 12:14 last edited by

@Robineke waarschijnlijk heb jij een Android smartphone/tablet want op Apple werkt dit helaas niet. Zie hiervoor ook de eerdere berichten.

undefined 1 Reply Last reply 31 Dec 2023, 14:03
                    0
                    • undefined Robineke
                      31 Dec 2023, 12:10

undefined Offline
                      undefined Offline
                      wrote on 31 Dec 2023, 13:54 last edited by

@Robineke bedankt voor deze informatie.

Als ik op groene “route” klik krijg ik zie voorbeeld echter geen MRA. Ik maak gebruik van een iPhone 15
                      Mogelijk werkt het alleen op android?

undefined 1 Reply Last reply 1 Jan 2024, 13:50
                      0
                      • undefined Arno 0
                        31 Dec 2023, 12:14

@Robineke waarschijnlijk heb jij een Android smartphone/tablet want op Apple werkt dit helaas niet. Zie hiervoor ook de eerdere berichten.

undefined Offline
                        undefined Offline
                        wrote on 31 Dec 2023, 14:03 last edited by

@Arno-0 bedankt voor de info, klopt iPhone 15.

Kan admin dit item oppakken .

@Robineke

1 Reply Last reply
                        0
                          31 Dec 2023, 13:54

@Robineke bedankt voor deze informatie.

Als ik op groene “route” klik krijg ik zie voorbeeld echter geen MRA. Ik maak gebruik van een iPhone 15
                          Mogelijk werkt het alleen op android?

undefined Offline
                          undefined Offline
                          Robineke
                          wrote on 1 Jan 2024, 13:50 last edited by

@Robert-van-der-Meij-de-Bie
                          In de pop-up, indien die er is, kan je toch ook gewoon een andere App zoeken. Dan MRA selecteren. De CC weet niet direct welke apps voor navi geschikt zijn denk ik.
                          Herkenbare ja maar wellicht heeft.
                          Indien dit niet lukt bij app instellingen kijken bij MRA of je daar de instellingen kan aanpassen.

undefined 1 Reply Last reply 1 Jan 2024, 19:43
                          0
                          • undefined Robineke
                            1 Jan 2024, 13:50

@Robert-van-der-Meij-de-Bie
                            In de pop-up, indien die er is, kan je toch ook gewoon een andere App zoeken. Dan MRA selecteren. De CC weet niet direct welke apps voor navi geschikt zijn denk ik.
                            Herkenbare ja maar wellicht heeft.
                            Indien dit niet lukt bij app instellingen kijken bij MRA of je daar de instellingen kan aanpassen.

undefined Offline
                            undefined Offline
                            wrote on 1 Jan 2024, 19:43 last edited by

@Robineke ik kan zowel op website als in de app bij instelling een aanpassing hiervoor vinden.
                            @Corjan-Meijerink weet jij een oplossing hier voor?

Ik heb naar CamperContact een mail verzonden of zijwind de app een aanpassing kunnen doen.

Corjan Meijerinkundefined 1 Reply Last reply 2 Jan 2024, 13:18
                            0
                              1 Jan 2024, 19:43

@Robineke ik kan zowel op website als in de app bij instelling een aanpassing hiervoor vinden.
                              @Corjan-Meijerink weet jij een oplossing hier voor?

Ik heb naar CamperContact een mail verzonden of zijwind de app een aanpassing kunnen doen.

Corjan Meijerinkundefined Offline
                              Corjan Meijerink
                              administrator
                              wrote on 2 Jan 2024, 13:18 last edited by

@Robert-van-der-Meij-de-Bie @Robineke Ik heb zojuist even gekeken 😉

Op Android en iOS werkt dit fundamenteel anders helaas.

Voor Android doet CamperContact inderdaad precies zoals het zou moeten, daarom staan wij er ook tussen.
                              Op iOS stelt de app voor mij Google Maps, Apple Maps en Waze voor. Die laatste 2 zijn niet eens geïnstalleerd op de telefoon. De enige manier dat de CamperContact iOS app de optie MyRoute-app gaat tonen is als zij deze zelf toevoegen als optie.

Hoe meer mensen hier naar vragen, hoe sneller zij dat zullen doen 🙂
                              Ik zou van onze kant ook even een verzoekje sturen.

undefined 3 Replies Last reply 2 Jan 2024, 13:44
                              1
                              • Corjan Meijerinkundefined Corjan Meijerink
                                2 Jan 2024, 13:18

Voor Android doet CamperContact inderdaad precies zoals het zou moeten, daarom staan wij er ook tussen.
                                Op iOS stelt de app voor mij Google Maps, Apple Maps en Waze voor. Die laatste 2 zijn niet eens geïnstalleerd op de telefoon. De enige manier dat de CamperContact iOS app de optie MyRoute-app gaat tonen is als zij deze zelf toevoegen als optie.

undefined Offline
                                undefined Offline
                                wrote on 2 Jan 2024, 13:44 last edited by

@Corjan-Meijerink helemaal top, ik heb CC ook mail verzonden.

1 Reply Last reply
                                0

undefined Offline
                                  undefined Offline
                                  wrote on 2 Jan 2024, 13:46 last edited by

@Corjan-Meijerink wil je ook een mail sturen naar de veel gebruikt app Park4night hier staat MRA ook niet bij.

undefined 1 Reply Last reply 2 Jan 2024, 15:01
                                  1
                                    2 Jan 2024, 13:46

@Corjan-Meijerink wil je ook een mail sturen naar de veel gebruikt app Park4night hier staat MRA ook niet bij.

undefined Offline
                                    undefined Offline
                                    Robineke
                                    wrote on 2 Jan 2024, 15:01 last edited by

@Robert-van-der-Meij-de-Bie P4N merkt bij Android ook hoewel ik wel iets meer handelingen moet doen.
                                    Er moet eigenlijk een keuze knop zitten om de app te selecteren die je wilt gebruiken.

1 Reply Last reply
                                    0

undefined Offline
                                      undefined Offline
                                      wrote on 4 Jan 2024, 17:40 last edited by

@Corjan-Meijerink

Bericht ontvangen zie onderstaande mail, wil jij het verder oppakken.

Beste heer Van der Meij-De Brie,

Bedankt voor uw bericht.

​​Voor de navigatie kunt u enkel kiezen voor de ondersteunende apps.
                                      Helaas is het niet mogelijk om een niet benoemde app hiervoor te gebruiken.

Ik wens u nog een fijne dag en veel camperplezier!
                                      Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Heeft u nog vragen, dan kunt u gerust contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet, Mit freundlichen Grüßen, Best regards,

Paulien van den Top
                                      Team Campercontact

Corjan Meijerinkundefined 1 Reply Last reply 4 Jan 2024, 22:59
                                      0
                                        4 Jan 2024, 17:40

@Corjan-Meijerink

Bericht ontvangen zie onderstaande mail, wil jij het verder oppakken.

Beste heer Van der Meij-De Brie,

Bedankt voor uw bericht.

​​Voor de navigatie kunt u enkel kiezen voor de ondersteunende apps.
                                        Helaas is het niet mogelijk om een niet benoemde app hiervoor te gebruiken.

Ik wens u nog een fijne dag en veel camperplezier!
                                        Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Heeft u nog vragen, dan kunt u gerust contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet, Mit freundlichen Grüßen, Best regards,

Paulien van den Top
                                        Team Campercontact

Corjan Meijerink
                                        administrator
                                        wrote on 4 Jan 2024, 22:59 last edited by

@Robert-van-der-Meij-de-Bie jammer 😞
                                        Wij hebben nog geen reactie.

undefined 1 Reply Last reply 5 Jan 2024, 10:50
                                        0
                                          4 Jan 2024, 22:59

@Robert-van-der-Meij-de-Bie jammer 😞
                                          Wij hebben nog geen reactie.

undefined Offline
                                          undefined Offline
                                          wrote on 5 Jan 2024, 10:50 last edited by

@Corjan-Meijerink vandaag NKC Campercontact gebeld 033 4677070 en met Paulien overleg gehad.

Zij gaf aan dat het niet wordt ondersteund, ik gaf aan de voordelen voor camperaars zoals routes maken via app of website en maten opgave van de camper. En dat het nogal apart is dat een app wel werkt op een Android maar niet op IOS.

Wat er nu is afgesproken dat zijn met de ontwikkel afdeling dit gaan bespreken.

Ik gaf aan dat het beste bij technische vragen met jouw/ My-Route-app contact opgenomen kan worden.

Ps jouw bericht kon zij niet vinden in haar inbox onder jouw naam ☹️

Nou afwachting van een positive oplossing.

Corjan Meijerinkundefined 1 Reply Last reply 6 Jan 2024, 08:04
                                          0
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes

• 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          ACTIVE USERS
                                          undefined
                                          Robineke
                                          about 20 hours ago
                                          Corjan Meijerinkundefined
                                          Corjan Meijerink
                                          a day ago
                                          Nick Carthewundefined
                                          Nick Carthew
                                          a day ago
                                          undefined
                                          Con Hennekens
                                          3 days ago
                                          Hans van de Ven MR.MRAundefined
                                          Hans van de Ven MR.MRA
                                          4 days ago
                                          undefined
                                          Jack van Tilburg
                                          9 days ago
                                          Herko ter Horstundefined
                                          Herko ter Horst
                                          16 Apr 2025, 14:22
                                          undefined
                                          Arno 0
                                          31 Mar 2025, 19:36
                                          undefined
                                          Stanley van Geloven
                                          6 Feb 2025, 10:43
                                          undefined
                                          26 Sept 2024, 11:09
                                          undefined
                                          Nico bogerd
                                          1 Nov 2023, 20:16
                                          undefined
                                          Han j
                                          29 Oct 2023, 14:06
                                          undefined
                                          Rob 4v
                                          14 Oct 2023, 16:59
                                          POPULAR TOPICS
                                          • Knipperend scherm tijdens navigeren
                                            undefined
                                            Paul e9
                                            about 14 hours ago
                                            0
                                            5
                                            90

• MRA MyRoute app version 4.3.9 - 395 - only shows a very much zoomed in route.
                                            undefined
                                            andre sips
                                            about 22 hours ago
                                            0
                                            16
                                            293

• Silverfox H1
                                            Kenny Thierensundefined
                                            Kenny Thierens
                                            about 19 hours ago
                                            0
                                            9
                                            384

• Route / Track über gesperrte Straßen oder Offroad
                                            undefined
                                            0
                                            1
                                            5

• “Camper Contact” database
                                            undefined
                                            Robineke
                                            about 20 hours ago
                                            1
                                            7
                                            934

• Automatically skipping shaping points Part 2
                                            Steve Jarrellundefined
                                            Steve Jarrell
                                            about 22 hours ago
                                            1
                                            38
                                            1.2k

• Sharing a Google Maps location
                                            Marinus van Deudekomundefined
                                            Marinus van Deudekom
                                            about 23 hours ago
                                            2
                                            7