Makkelijk een route invoeren en tussenpunten
-
Waarom is het nog steeds niet mogelijk om gewoon in het hoofdmenu een route in te kunnen voeren met meerdere tussenstops.
Ik kan wel een punt op de kaart aangeven en er wordt een route gemaakt waarin je kan aangeven of je deze snel of bochtig wilt, maar je kan geen tussenpunten ingeven of bijvoorbeeld een stop op de kaart bij een restaurant of pompstation aangeven die echt als een klein symbool wordt aangegeven en niet aan te klikken is.
Het fijne zou zijn als je dit snel kan doen zonder in routes weer een aparte route te maken .
Eigenlijk rijdt ik na bijna een jaar nog steeds met mijn TomTom en gebruik ik myroute app eigenlijk niet en vind het nog steeds jammer dat ik dit soort features echt mis.
Als ik morgen naar Groningen stad zou moeten en geef dat in is het ook prettig als je tussenpunten kan aangeven of de route verleggen over poi,s die je dus ook daadwerkelijk kan toevoegen .maar misschien mis ik iets of snap ik het niet -
@Maarten-v als het om de app gaat: in de komende update 4.0.5 is dit toegevoegd. Je kan tijdens het rijden gemakkelijk een tussenstop toevoegen.
Daarna zal dit ook voor het starten van een route al kunnen.
Zie: https://forum.myrouteapp.com/topic/5603/new-update-4-0-5
-
@Corjan-Meijerink dank voor je snelle antwoord en dat zou supermooi zijn en voor mij de app veel dichter naar het perfecte brengen .
Misschien zou een navibalk met komende poi,s op de route ook prettig zijn zodat je weet of er bijvoorbeeld nog benzinestations of eetgelegenheden of rustmogelijkheden op je route komt en misschien mogelijkheid om aan te geven welke poi,s je wilt zien en symbool een stuk groter . -
@Maarten-v dank!
Zoiets zou inderdaad op termijn nog kunnen worden toegevoegd!
-
@Corjan-Meijerink zou wel prettig zijn als goede motorapp dus helaas blijft TomTom of Garmin nog steeds heel hard nodig en sorry als ik het zeg maar ik kan in het hoofdscherm nog steeds geen poi,s toevoegen of extra tussenpunten pinpointen op de kaart …… helaas …..
-
@Maarten-v dat kan als de navigatie is gestart. De 4.0.5 update is echter nog niet openbaar Voor het weekend zal die voor iedereen beschikbaar zijn.
-
@Corjan-Meijerink Ik draai al op de 4.0.5 en ik zie dat je tussenpunten kan invoegen maar alleen als je de snelste route pakt . Zodra je kronkel pakt heb je niet meer de mogelijkheid om tussenpunten toe te voegen .
Dus misschien fijn als dat bij kronkel ook mogelijk is en evt punt op kaart toevoegen .
Sorry en ik klink misschien zeurderig en weet dat dit enorm veel tijd en energie vergt maar anderzijds ik heb er natuurlijk ook best wel wat voor betaald maar ik kijk vol goede moed naar de ontwikkelingen. -
@Maarten-v voor track navigatie kan deze functionaliteit helaas op dit moment niet worden ondersteund.
We zijn constant aan het ontwikkelen dus mogelijk dat dit op termijn ook wordt toegevoegd!