Gekleurde routes lopen over elkaar heen
-
Ik heb een Zümo 346 en als ik een route heb gemaakt en heb hem als GPX bestand opgeslagen in mijn computer. In de Zümo geef ik deze route een kleur (zoals aanbevolen). Nu merk ik, dat als ik een gemaakte route wil rijden, oude routes over deze route heen lopen en dat is uitermate vervelend. Hoe krijg ik alle oude routes verwijderd uit mijn Zümo, zodat ik altijd met een "verse" route rijd.
-
@P-van-Konijnenburg
Zo ver ik weet is een 'Route' op de Zumo's altijd rose.
Tracks kun je een kleur geven.
Heb je soms jouw tracks in beeld? -
-
@Jack-van-Tilburg Als ik de route heb opgeslagen naar GPX bestand en ik ga op mijn Garmin naar sporen (tracks) en dan kan ik de route een kleur geven. Ik kan kiezen uit diverse kleuren. Bij de start kijk ik op de kaart en zie de route met de door mij gekozen kleur. Maar kennelijk worden alle routes op geslagen. Afgelopen week was ik in de Eifel en had ik diverse routes gemaakt vanaf het hotel. En daar begon de ellende al, want op zeker moment liepen drie routes (verschillend van kleur) over en door elkaar heen. Ik heb daarna een reset gedaan, maar het euvel bleef.
-
Dan heb je alle tracks zichtbaar gemaakt en mogelijk ook dat je de tracks opneemt. kijk bij sporen eens op beide tabbladen. Via het hamburgermenu kun je deze verwijderen. Zeker de opgenomen tracks vreten geheugen en opslag van je zumo.
Beter is om je zumo aan het einde van het motorseizoen een grote beurt te geven.
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master dank je wel voor je reactie.