Volume niet afzonderlijk regelbaar en crash van app
-
In de oude navigatie-app kon je het volume van radio en gesproken navigatie afzonderlijk instellen via CarPlay. Nu gaat zowel navigatie begeleiding als radio harder of zachter. Hoe te doen in nieuwe app? Vandaag een route gereden en daarna navigatie gestopt en app verlaten. Na een stop van een uur via Google Maps gereden en geeft de MRA-app een crash aan. IPhone volledig vastgelopen en zeer warm.
-
@Gos-Kuus We hebben dit probleem zeer recent aangekaart. De ontwikkelaars zijn hiervan op de hoogte en gaan dit in de toekomst nader bekijken.
-
@Bart-DM Ik neem aan dat je nu alleen reageert op het volume probleem? De crash is vervelender omdat het ook de Iphone volledig laat crashen vanwege de warmte ontwikkeling. Dit terwijl ik dus de route en de App had afgesloten.
-
Beide zijn zaken waar we actief mee bezig zijn maar helaas ook geen directe indicatie van hebben hoe lang het duurt.
Batterij verbruik is onze prioriteit maar daarvoor zeer afhankelijk van HERE. We zijn ook met ze in contact
-
Geldt de audio ook voor Android Auto?
In de beta versie was de audio ook gekoppeld aan het media volume. Terwijl Android Auto een separaat kanaal heeft voor Navigatie.
TomTom GO, Flitsmeister, Waze en Google maps maken allemaal gebruik van dit aparte kanaal.Dit is ideaal voor mij. Ik heb de navigatie altijd maximaal staan, terwijl media meestal uit of zachtjes heb staan. Met de beta versie werd ik gedwongen om bijvoorbeeld Spotify vrij luid aan te hebben staan omdat de navigatie aanwijzingen niet goed te horen waren. Het volume van de aanwijzingen is namelijk een stuk minder luid dan afspelen van media
-
Gisteren crashte GSM 3x wegens te warm. Niet goed voor de batterij denk ik dan. Stel vast dat scherm GSM ook aanblijft wanneer je een ander scherm gebruikt, in mijn geval scherm op Honda NT1100. Heb dat scherm niet nodig en verbruikt alleen maar energie wat niet nodig is. Gebruik Android. Als ik het goed voor heb ging de GSM uit wanneer je vroeger bij navigation & Apple Car Play gebruikte.
-
Bij een paar andere navigatie apps gaat het scherm op Android inderdaad ook uit.
Je smartphone wordt gewoon warm ook met scherm uit.@Luc-Meesschaert
Heb je op de NT1100 ook een separaat kanaal voor Navigatie audio? Met MRA kan je dit niet proberen maar andere apps wel.