Via Account mij Reismodus instellen!!!
-
Kan ik alleen via mijn Account mijn reismodus “loop, fiets of auto” instellen?
Ik heb s’morgens een nieuwe wandel route gemaakt en dus wandel modus ingesteld! …….na de Middag besloten om een bestaande route te gaan rijden met de cabrio, blijkt dat hij de route berekend via een wandel dus helemaal verkeerde wegen!!!
Lang gezocht maar moest dus: of een nieuwe route maken en daar auto modus inschakelen of teug naar mijn account en dan naar “Reismodus” om daar de auto modus in te schakelen alvorens die route te gaan rijden.
Dit lijkt mij vrij omslachtig omdat ik de verschillende Reismodus-en gebruik met de MRA “nieuwe” Navigatie -app
Is het mogelijk om route Rij modus aan te geven voor ik op navigeer klik?
Hoop dat mijn vraag duidelijk omschreven is.
Mvg Henk Hassing
-
This post is deleted! -
This post is deleted! -
@Henk-Hassing Je hebt wel een punt denk ik. Als je een route gemaakt hebt in de planner onder de modus "fietsen" of "te voet", dan wordt in de app turn-by-turn navigatie al niet meer aangeboden, maar kan je enkel navigeren door de lijn op de kaart te volgen. Maak je in de planner een route in de modus "rijden" dan heb je uiteraard wel de beschikking over t-b-t. Ik vraag mij dus af of het kunnen wisselen van die modi nog wel enige zin heeft!