Na importeren route offset van 2 uur als vertrektijd
-
@Herko-ter-Horst said in Na importeren route offset van 2 uur als vertrektijd:
Tot die oplossing er is, is het redelijk makkelijk om er voor nu omheen te werken: de tijd die je in MRA Routeplanner invoert is al UTC (je moet dus zelf even de 2 uur er vanaf halen voor de Nederlandse situatie).
Die oplossing heeft iedereen natuurlijk ook al bedacht. Mij gaat het er meer om dat ik zou willen dat het gewoon klopt, dat de planning met MyRoute waarin je tijden gebruikt (lees starttijd) gewoon goed overgenomen wordt.. En probeerde met dit opstart van dit draadje dat aan te geven aan het MyRoute ontwikkelteam.
Niet meer en niet minder.
-
Blijkbaar zijn er meerdere meningen en visies. Voor mij is de tijdsaanduiding voor de planning én de navigatie wel belangrijk.
Als ik een route rijd kan ik op basis van mijn planning zien wanneer ik na de koffie of lunchstop weer verder moet. MyRoute maakt het ook mogelijk om lengte van pauzes toe te voegen. Voor mij dus niet alleen voor de planning maar ook tijdens het rijden van de route belangrijk. En ja, ik weet dat ik dat niet kan zien tijdens het rijden
-
@Dikke-Wim Maar je kunt toch ten alle tijden zien wat de ETA tot de bestemming is? Ik vind mijn tijd op een gezellig terras net zo belangrijk als mijn tijd op de motor. Dan korten we maar wat af Gein, ik snap je punt wel, maar als zoals Herko aangeeft die tijd überhaupt geen plek heeft in de officiële standaard, zie ik hem net zo graag verdwijnen. Maar ik snap dat dat niet voor iedereen geldt.
-
@Con-Hennekens
Ik heb zeker meer dan 10 jaar Basecamp gebruikt om routes te maken. Na overzetten van de routes naar mijn Navigator V (Garmin) was er nooit een probleem met een off set van de vertrektijd.Dat en die kwaliteit gun ik MyRoute ook
Vandaar het aanzwengelen van dit draadje. -
@Dikke-Wim, Ja Zeker, dat doe je goed. Levert een leuke discussie op zo, toch?
Maar je begrijpt dat de focus nu even op Next ligt denk ik -
Dat begrijp ik heel goed. Niets dan complimenten voor het team achter de Navigation Next. Wat mij betreft kunnen we dit draadje afsluiten overigens. Alles is gezegd.
-
@Dikke-Wim dank!
-