Nieuwe symbolen pauzeknop
-
Ik zou graag in de planner een mogelijkheid zien om bij pauze te kunnen kiezen voor camping en of hotel. Nu staat er ook wel wat onzin in naar mijn idee zoals drinken, koffie, eten. Kan ook worden samengevoegd.
-
@Arjan-de-Vries ik gebruik deze "onzin" symbolen juist om het verschillende type stop aan te duiden. Koffie voor in de ochtend, hamburger voor lunch en fris voor middag stop...
-
Camping of hotel zijn vaak het eindpunt of beginpunt van een route. Dat zijn altijd viapunten (handjes) je kunt bij de start- en eindpunt ook een POI toevoegen, die je eerst zichtbaar moet maken tijdens het plannen van je route.
De overige onzin wordt door vele mensen gebruikers gebruikt voor het plannen van hub routes zoals @StefanHummelink al aangaf. -
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master, klopt, maar zoals iemand anders van de week opperde, weet je soms niet altijd welke camping je op voorhand gaat aandoen. Het kan dus handig zijn om een aantal campings in de route op te nemen, en pas te besluiten of je stopt of niet, als je er staat, of toch doorrijdt naar de volgende. Ik vond dat eigenlijk wel een slim idee.
-
Dat kan toch gewoon in de planner, gebruik van het groep symbool. Zet er een routepunt bij en klaar. Stop je bij de 1e camping dan ben je klaar, anders rij je naar de volgende enz
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master, tuurlijk kan dat, maar een paar extra symbolen is wel leuker
-
@Con-Hennekens Helemaal eens! Ik vond hem ook wel slim
-
@Arjan-de-Vries ben het helemaal met je eens Arjan - ik heb dat in het verleden ook al ens aangegeven. Zou dat ook erg fijn vinden om een hotel en camping symbool te kunnen selecteren.