Geluid niet aanwezig als radio aan staat.
-
Een punt van aandacht.
Als ik de app in android auto gebruik dan heb ik normaal geluid. Zet ik daarnaast de autoradio aan dan is er geen navigatie geluid meer. Dit werkt wel bij de tomtom go navigation app, als er dan een gesproken instructie is gaat de muziek zacht en hoor je de instructie. Dus er is kennelijk een mogelijkheid om dit te bewerkstelligen. Als ik muziek afspeel via spottify komen de instructies er wel doorheen maar het volume van de muziek gaat niet omlaag. Misschien is dit probleem bekend en wordt er al aan gewerkt. Anders is dit zeker een punt van aandacht.
Met vr gr Jan -
@Jan-Weerheim de combinatie met radio van je auto zelf (en dus niet een app op je telefoon) is nog wel eens wat lastiger om te laten werken, zoals nu ook blijkt
We zullen dit onderzoeken en proberen mee te nemen met de update waar we de algehele stabiliteit van de audio instructies willen verbeteren en de configuratie opties toevoegen.
-
@Corjan-Meijerink bedankt voor de snelle reactie. Ik hoop dat het lukt, veel succes
-
@Corjan-Meijerink Hallo Corjan, aansluitend aan mijn vorige opmerkingen over het geluid in combinatie met de autoradio het volgende.
Het is me nu al twee keer opgevallen dat als ik de navigatie activeer, de eerste instuctie wel hoorbaar is waarbij het volume van de autoradio ook omlaag gaat. Na die eerste instuktie is het vervolgens stil. Misschien heb je wat aan deze ervaring.
Met vr gr Jan