Trajectcontrole melding blijft in beeld staan
-
Vandaag wederom geen geluidssignalen bij het naderen van flitspalen. Hoop dat dit kan worden opgelost
Vanaf de A27 de N706 op richting de N302. Zowel in Flitsmeister als in MRA staat de lengte van de trajectcontrole niet goed. In werkelijkheid is deze veel korter, maar dat is niet het probleem.
Ter hoogte van de Knarweg sloeg ik linksaf. De melding van de trajectcontrole bleef vervolgens in beeld staan, omdat ik kennelijk niet langs het eindpunt ben gereden. Geforceerd afsluiten en herstarten was de enige oplossing om de melding onderin weg te krijgen. Het zal door omstandigheden niet altijd mogelijk zijn om langs het eindpunt te rijden.
-
@CD130 interessant! De melding zou sowieso moeten verdwijnen als je op een weg komt met een andere snelheidslimiet. Zal er naar kijken
-
@Corjan-Meijerink aha, mijn bestemming was wel aan een achtergelegen 80km/h weg. Weliswaar een aantal straten verder, maar zonder tussenliggende snelheidswijziging.
-
@CD130 dat verklaart het dan. Of je moet door het einde rijden of inderdaad een ander type weg op gaan
-
@Corjan-Meijerink ja precies. Dit komt gelukkig niet vaak voor, dus dan zou je zeggen dat de huidige programmering prima is. Bedankt!!
-
@CD130, een oplossing om een in de weg staande trajectcontrole te kunnen wegtikken is toch wel handiger dan geforceerd afsluiten en herstarten lijkt me maar een lagere prio lijkt me wel aan de orde.
-
@Con-Hennekens @Corjan-Meijerink in lijn met mijn eerdere melding toen ik een foto wilde nemen in Brighton van de pier, binnen de Average speed zone