Not possible to plan long trip from A to B
-
Al enige tijd gemerkt dat ik geen route kan starten vanaf mijn huidige locatie naar een ver adres , locatie staat aan, 4g aan.
Ik typ dus gewoon het adres bovenaan in de zoekbalk en wil zo de route genereren (meer als 1000km + ander land) maar hij gaat hier elke keer in fout. Vanaf mijn huidige locatie naar een adres een paar honderd km verder is geen probleem. Dit was met de vorige versie ook.
Ik heb hier screenshots van maar krijg ze niet geuploadMomenteel de offline kaarten aan het downloaden en probeer ik hier ook eens mee.
-
@Ashley93 klopt. Ik probeerde voor de aardigheid eens naar Saint-Tropez te rijden en helaas… blijkt te ver.
-
@Bart-DM ok Bart, bedankt om eens te testen. Kan ik al uitsluiten dat het probleem bij mij ligt.
-
@Ashley93 het lukt mij tot +/- 600km, daarna geeft de app aan dat de afstand te ver is.
-
@Bart-DM dat is juist - dat doet de routeplanner (website) ook met OSM als de afstand tussen 2 punten langer is dan ongeveer dat
-
@Corjan-Meijerink wordt dit nog veranderd? Om gewoon de snelste route te hebben naar je bestemming zou dit wel handig zijn.
-
@Corjan-Meijerink @Ashley93 om bv. te navigeren naar de bestemming van de zomervakantie (zuid FR) zou dat wel handig zijn ja ️
-
@Bart-DM @Ashley93 ik ga dit na mn vakantie inderdaad oppakken