Geen internet | Ga offline
-
Ik heb regelmatig (random) in de beta versie dat tijdens een route rijden, in een gebied waar volledige 4G/5G dekking is, de melding krijg dat er geen internet beschikbaar is en de route niet (her)berekend kan worden met het advies om offline te gaan. Dit scherm blijft iedere paar seconden van bovenaf in het scherm komen waardoor de nog bestaande route niet meer zichtbaar is. Het routescherm wordt namelijk gedimd.
Ik heb op hetzelfde toestel ook Google Maps open met dezelfde route en deze geeft geen problemen. Tevens is er volledige dekking. PS: ook zonder een andere navi-app actief op de achtergrond ervaar ik hetzelfde fenomeen.
Beta: 3.2.13 - 167
One Plus 10t Android 13.0 -
@RwinRT toch zal het zo zijn dat op zo’n moment daadwerkelijk een herberekening heeft plaatsgevonden en er geen internet was.
We hebben er bewust voor gekozen om zo’n melding te tonen en het aan de gebruiker te laten. Na meerdere meldingen hierover gaan we dat waarschijnlijk veranderen in een latere update
-
Ik ben het met RwinRT eens, die melding is veel te groot, zeker als je aan het sturen bent en je hebt wat lastige punten..... ben vandaag dus ook een keer fout gereden hierdoor!
-
@Roland-Reijerse, Hij moet groot genoeg zijn om doeltreffend op te kunnen tikken natuurlijk. Maar er gaat dus verandering komen.