ik heb een route van A naar B, de afslag die hij voorstelt wil ik niet dus sla hem over. De route wordt niet herberekend
-
ik heb een route van A naar B, de afslag die hij voorstelt wil ik niet dus sla hem over. De route wordt niet herberekend ook verder geen aanwijzingen meer alles stil, het driehoekje loopt wel door uit eindelijk zit alles vast kan ik de app niet meer opstarten.
En wat mij ook opvalt dat er totaal geen details van de omgeving worden weer gegeven, en als ik van de voorgestelde route af ben helemaal niets meer.
Ik rij met de Samsung tab3 deze gebruik ik ook op de motor horizontaal wat dan vervelend is dat de route niet gecentreerd in beeld is, 1/3 uit de rechter kant dus minder zicht over de omgeving.ik zou er graag wat foto's willen toevoegen maar krijg de melding.
FOUT
U hebt niet genoeg bevoegdheden voor deze actie.
-
@G-Grote-Ganseij
Hallo @G-Grote-Ganseij, dan heb je waarschijnlijk een keer de kaart verschoven (had ik ook gedaan), een keer op de kompasnaald klikken en de route wordt weer getoond.
Dat je geen foto's kunt maken / opslaan ligt eraan dat je dit met de installatie hebt afgewezen. Via instellingen kun je dit weer aanpassen. -
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master
bedankt Hans, ik heb zo even gekeken bij de instellingen..... waar kan ik instellen dat ik als nog de foto's kan toevoegen. -
@G-Grote-Ganseij
hierbij als nog de foto's uiteindelijk formaat was te groot,
-
Deze instelling kan je vinden op de accountpagina, locatietoegang, of via de instellingen van je device.
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master, volgens mij bedoelde @G-Grote-Ganseij de fotos plaatsen in het forum, en niet foto's maken via de app
@G-Grote-Ganseij, het makkelijkst is eigenlijk om een foto op je PC te screenshotten, en hem dan vanaf het clipboard in je bericht te plakken (CTRL-V). De forumsoftware regelt de upload verder zelf, dus een foto knippen en plakken werkt net zoals bijvoorbeeld in Word. Een handige (windows) tool om delen van je scherm te grabben is bijvoorbeeld Greenshot, google maar eens.
-
@Con-Hennekens bedankt ik ken het programma, en uiteindelijk staan de foto’s erbij het vreemde is dat als je op de foto’s kijkt zie je dat ik de afslag heb over geslagen en dat de route niet herberekend wordt naar de volgende afslag
-
@G-Grote-Ganseij Als ik de screenshots zo bekijk, dan lijkt het ook alsof de tablet geen internet heeft. Kan dat kloppen?
Momenteel is een stabiele internetverbinding een vereiste. In een latere update komt offline navigatie. -
@Corjan-Meijerink daar zeg je wat, dan is dit wel waarschijnlijk dat wat er gebeurt is. Ik had hem wel gekoppeld aan de telefoon toen ik op pad ging, is dan weg gevallen denk ik, ga er even op letten.
Ik had nog een opmerking en dat is dat als je de tablet horizontaal gebruikt is de lopende route niet gecenterd in beeld, hij is dan 1/3 uit de rechter kant van het beeld, en aan de andere kant van de route 2/3 is dat te verhelpen dat de route gecentreerd in beeld staat , heb je aan beide zijden het zelfde overzicht van de omgeving.
-
@G-Grote-Ganseij Super!
En dat wordt niet verholpen omdat dit bewust zo is. Op die manier is er aan de linker kant meer ruimte voor instructies enzo
-
@Corjan-Meijerink dat zeg je wel, maar je een telefoon rechtop gebruikt dan staat er ook alles op, maar als je het horizontaal gebruikt is er we overdreven veel ruimte aan de linkerkant, ik heb alles aan staan op tablet en dan is er veel ruimte zou er nog eens naar kijken, is het dan niet mogelijk om het een keuze voor te hebben.