Eerste ervaringen positief met enkele opmerkingen
-
Eerste ervaring korte rit:
Ja het werkt. Ik liep helaas vast met de route punten.
Doordat ik enkele routepunten oversloeg bleef de navigatie me terug verwijzen naar het overgeslagen routepunt. Ik kon dit niet overslaan de functie werkte niet. Tijdens een stop weer opnieuw geprobeerd waarna de app dit soms wel deed en daarna weer niet.
Jammer dat je route niet kunt opstarten halverwege de route bij het dichtsbijzijnde routepunt.
Voor mij mag de afstandvermelding van de volgende afslag in een groter lettertype. De straatnaam is volgens mij info die ik niet nodig heb. De straatnaam op de plaats van bestemming is wel weer handig. -
@Mart-Hanssen Fijn dat het allemaal positief is bevallen
Het overslaan van routepunten wordt verbeterd! Meerdere gebruikers ervaren hier problemen mee dus dat gaan we aanpakken.
Je kan een routepunt lang ingedrukt houden om de navigatie daar te laten hervatten. Later wordt dit ook mogelijk vanuit een ander scherm (waypoint lijst, bestaat nu nog niet). Ook zul je een ander startpunt kunnen aangeven! Er worden dus meerdere manieren gemaakt maar het kan al wel! (door het punt lang ingedrukt te houden in het navigatie scherm).