Routepunt overslaan werkt niet
-
Ik heb vandaag weer getest met MRA 3.2.5 -146 op iOS 14 iPhone. Helaas moeten merken dat routepunt overslaan niet werkt. De knop rechtsboven geeft wel de vraag "Routepunt overslaan? Volgende routepunt: 4". Als ik dan op Ja klik begint de route doodleuk weer op 3. Ook via het routemenu en dan overslaan lukt het niet. Halverwege de route opnieuw opstarten kan wel, maar dan moet ik toch terug naar punt 1, terwijl ik al bij punt 12 ben. En routepunten overslaan werkt dus niet. Dus de navigatie maar weer afgebroken.
Tip: laat MRA de route starten op het punt dat het dichtst bij is, of op het eerstvolgende routepunt als je al op de route staat. Nu had ik handmatig de route moeten aanpassen (1-11 verwijderen) en dan gaan rijden. Dat is niet handig als je onderweg bent.
-
@Evert-Kuiken net op mijn iPad opnieuw geprobeerd. Daar werkt het wel. Ook iOS 14 en app 3.2.5-146
En uit een andere thread geleerd hoe je naar een specifiek punt kunt gaan. En dat de tip die ik gaf (route starten op een specifiek punt en niet altijd 1 al op de lijst staat.
Blijft de vraag waarom route punt overslaan bij mij niet werkt. Dit riep de app 1 keer. Alle andere keren niet.
-
Dank voor de feedback! Gaan er naar kijken
-