Suggestie Favorieten
-
Bij het maken van routes is links de mogelijkheid te selecteren uit het lijstje Favorieten; althans op mijn IPad. Dat is niet mogelijk op mijn iPhone 8.
Is het mogelijk bij de tegels NiEUWE ROUTE een tegel te maken met Favorieten?
De app ziet waar ik ben. Het zou handig zijn dat na het aanklikken van een favoriete bestemming een route gegenereerd zou worden( dus zonder ook het start punt aan te klikken.) -
@Theo-Lammerts Zou je iets meer toelichting kunnen geven?
Het lijkt vooral over de website te gaan. -
@Corjan-Meijerink
Corjan,
Op mijn telefoon heb ik onderaan het scherm "Routedetails' over het hoofd gezien. daar staat mijn lijstje 'Favorieten'. Dat is dus opgelost.
Suggestie:
Ik wil naar een favoriet punt navigeren. Dan moet ik als eerste mijn vertrekpunt markeren en dan de eind bestemming uit mijn lijst favorieten.
Ik zou zou het fijn vinden dat die eerste stap niet hoeft en dat als de bestemming is ingevoerd de routeberekening direct start. -
@Theo-Lammerts Bedankt voor de suggestie, die gaat helaas wel echt over de website.
In de app, kan je direct naar je favoriete punt een route berekenen door in de zoekbalk de naam van je favoriet te typen. Een overzicht van al je favorieten in de app, komt er in een latere versie bij.
-
@Corjan-Meijerink THX voor de reactie.
-
-