BMW Navigator 6
-
Goeiemiddag,
heb route gedownload voor mijn BMW Navigator 6.
Bij omzetting naar route heb ik ingegeven van "Start tot einde".
Alles ok voor zover.Bij route-start brengt hij mij altijd naar beginpunt van de route wat logisch is.
Maar ik vervoeg de route pas na een x-aantal km. Wat moet ik doen om vandaar de route te laten starten en mij niet steeds naar beginpunt te doen terugkeren?
Alvast bedankt voor de info.
-
Je zou het startpunt kunnen verleggen.
-
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master Hoi Hans, hoe verleg je een startpunt op je Nav VI of bedoel je via de MRA tool?
Ik ben deze week op toer in Frankrijk en heb een iets ander eindpunt (en dus startpunt) van de route. Het lijkt er dan op dan de Nav VI een compleet andere route maakt, dan ik via de MRA tool heb aangemaakt.
Alvast bedankt voor de moeite!
Jurgen
-
Hallo Jürgen, dat klopt als je van de track door je navigatie systeem een route laat berekenen, je hebt dan namelijk maar 2 harde punten, de start- en het eindpunt.
Als je het herberekenen aan hebt staan, en je wijkt van de route af, gaat je systeem de route naar het eindpunt opnieuw berekenen volgens de instellingen van je toestel.
Route punt verplaatsen via de planner, of een routepunt plaatsen op je nieuwe startpunt en je oude startpunt verwijderen