• Categories
  • Awards
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups
  • Support
  • Login
Back to MyRoute-app

MRA Community Forum

• Login
  • Search
  • Categories
  • Awards
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups
  • Support

Route uploaden

Routes & Tracks
4
15
876
Loading More Posts
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • A.Urban
    A.Urban last edited by 29 Mar 2021, 11:21

Wanneer ik van een vriend per email een door hem gemaakte route gestuurd krijg (gpx bestand) en deze wil uplaoden in MRA, krijg ik de volgende melding: 1 of meerdere geuploade routes bevatten meer dan 200 routepunten en zijn daardoor niet geupload.
    De route wil dan helemaal niet laden. Als ik de route upload als track lukt dit wel. Hoe kan ik een gestuurd bestand in gpx wel uploaden als route in mra?

Stefan Hummelink 1 Reply Last reply 29 Mar 2021, 12:13 Reply Quote 0
    • Stefan Hummelink
      Stefan Hummelink @A.Urban last edited by Stefan Hummelink 29 Mar 2021, 12:19 29 Mar 2021, 12:13

@A-Urban De routepunten beperking is nog niet opgelost en zal ook niet binnen zeer korte termijn gebeuren voor zover ik weet.

Je zegt zelf al dat de track wel geimporteerd wordt. Dan ligt daar je oplossing: importeer de track, dan rechtsbovenin naast het toolkit menu op "Bewerk route-track" (of iets in die trend) klikken waardoor de geimporteerde track naar een route wordt omgezet. Je krijgt dus een extra route in je overzicht te staan.
      a46d865b-c1da-4691-b6ac-bf0acf11ce83-image.png
      Let op: je hebt dus een route-track en een route.
      a6f31f8f-4b64-4bba-bf69-988f371fe815-image.png

Open deze route, laat de track onder jouw route 'zien' via het 'routes menu' en maak vervolgens door extra routepunten te plaatsen de route gelijk aan de track. Daarna is in principe de track niet meer nodig.
      815f13bb-1361-422b-ae34-39b75231bf96-image.png

Manks bu'j te bange.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Hans van de Ven MR.MRA
        Hans van de Ven MR.MRA Instructor RouteXperts last edited by 29 Mar 2021, 19:35

@A-Urban
        Kun je de route hier delen als gpx bestand

Garmin Zumo XT2/XT/BMW Connected Ride Navigator/MyRouteapp (The App)
        Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd / Een route is net zo goed als deze uitgezet is.

A.Urban 1 Reply Last reply 31 Mar 2021, 08:15 Reply Quote 0
        • A.Urban
          A.Urban @Hans van de Ven MR.MRA last edited by 31 Mar 2021, 08:15

@Hans-van-de-Ven-MRA-Master Hoe kan ik die hier delen?

Hans van de Ven MR.MRA 1 Reply Last reply 31 Mar 2021, 09:25 Reply Quote 0
          • Hans van de Ven MR.MRA
            Hans van de Ven MR.MRA Instructor RouteXperts @A.Urban last edited by 31 Mar 2021, 09:25

@A-Urban

Door op reageren te klikken en dan op een van de opties te klikken, zorg ervoor dat je route die je wil delen "Openbaar" staat.

d3b3ee8c-39e6-4cb1-a441-82ffb5432fb8-image.png

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd / Een route is net zo goed als deze uitgezet is.

A.Urban 1 Reply Last reply 31 Mar 2021, 09:38 Reply Quote 0
            • A.Urban
              A.Urban @Hans van de Ven MR.MRA last edited by 31 Mar 2021, 09:38

@Hans-van-de-Ven-MRA-Master [link text]https://www.myrouteapp.com/nl/social/route/4364094?mode=share(link url)

• Hans van de Ven MR.MRA
                Hans van de Ven MR.MRA Instructor RouteXperts last edited by 31 Mar 2021, 11:00

@A-Urban
                Dit is de route die al in MRA staat, zou je het .gpx bestand wat je via de mail hebt ontvangen hier kunnen delen?

PS, deze 2 routepunten zou ik omdraaien, want als je op basis van een track deze gaat rijden, ben je meteen bij het eindpunt.

71f406de-5a52-4af3-938a-5decef0dd8c7-image.png

• A.Urban
                  A.Urban last edited by 7 Apr 2021, 08:29

Sorry voor de late reactie, maar hierbij is de route zoals ik 'm gekregen heb in gpx. https://www.myrouteapp.com/route/open/4398997

• Hans van de Ven MR.MRA
                    Hans van de Ven MR.MRA Instructor RouteXperts last edited by 7 Apr 2021, 08:32

Hallo @A-Urban, dit is de url uit MRA, niet het .gpx bestand wat je via de mail hebt ontvangen.

• A.Urban
                      A.Urban last edited by 8 Apr 2021, 09:42

En hoe krijg ik het originele bestand hier?

Hans van de Ven MR.MRA Jack van Tilburg 2 Replies Last reply 8 Apr 2021, 11:35 Reply Quote 0
                      • Hans van de Ven MR.MRA
                        Hans van de Ven MR.MRA Instructor RouteXperts @A.Urban last edited by 8 Apr 2021, 11:28

@A-Urban via uploaden

• Jack van Tilburg
                          Jack van Tilburg Banned @A.Urban last edited by 8 Apr 2021, 11:35

@A-Urban
                          Sla de route vanuit je mail op je computer op.
                          Daarna hier uploaden. Zie pijl hieronder:

Schermafbeelding 2021-04-08 om 13.32.40.png

A.Urban 1 Reply Last reply 10 Apr 2021, 10:14 Reply Quote 0
                          • A.Urban
                            A.Urban @Jack van Tilburg last edited by 10 Apr 2021, 10:14

@Jack-van-Tilburg Dat had ik geprobeerd, maar dan krijg ik in het rood de melding dat ik niet genoeg privileges heb?

Jack van Tilburg 1 Reply Last reply 10 Apr 2021, 10:36 Reply Quote 0
                            • Jack van Tilburg
                              Jack van Tilburg Banned @A.Urban last edited by 10 Apr 2021, 10:36

@A-Urban
                              Je hebt gelijk. Ik kan het ook niet.
                              Er is kennelijk een beperking waardoor jpg's wel bijgesloten kunnen worden maar gpx'en niet.

Schermafbeelding 2021-04-10 om 12.34.21.png

• Hans van de Ven MR.MRA
                                Hans van de Ven MR.MRA Instructor RouteXperts last edited by 10 Apr 2021, 13:57

Klopt uploads zijn uitgeschakeld.... sorry.

mail de .gpx maar naar hans.mramaster@gmail.com

• 1 / 1
                                6 out of 15
                                • First post
                                  6/15
                                  Last post
                                ACTIVE USERS
                                POPULAR TOPICS
                                • Geen synchronisatie?

about 4 hours ago
                                • langzame website met route bouwen

about 8 hours ago