Routepunten
-
Hoi Arie
Dat is nog hetzelfde als van tevoren -
Als je weer op de route bent weet je wat het volgende routepunt gaat worden. Dan kun je de punten waar je naar teruggestuurd wordt toch ook zelf handmatig overslaan. Ja het zijn misschien wat extra handelingen maar wert best goed.
-
Dat klopt wel maar dan moet je weer stoppen handschoenen uit .
Ik heb er nooit problemen mee gehad.
Ging altijd prima. -
Of gewoon de witte originele route mijn volgen dan komt het ook goed
-
Had vandaag hetzelfde probleem. Na de pauze wou de route weer terug naar route punt 1. Nadat ik langs drie points was gereden nog geen automatisch overslaan. Gelukkig kun je in aa nu de waypoint opzoeken en dus daar maar het volgende p
Unt gekozen en de route liep weer. Jammer dat je in aa niet de waypoint kunt aanklikken. -
Het automatisch overslaan van routepunten die je mist door werkzaamheden of afsluiting.
Duurt te lang soms wel 2 afslagen dat je terug gestuurd wordt.
Dit is ontstaan na de laatste update.Dit is ontstaan na de laatste update.
Daar is niks aan veranderd bij de laatste update, dat was altijd al zo.
Had vandaag hetzelfde probleem. Na de pauze wou de route weer terug naar route punt 1
Dat klinkt alsof je zelf de route hebt herstart, en jouw instelling op "vanaf begin" staat. Als je gebruik maakt van de "Navigatie hervatten" functie.

Als je daar navigeer klikt, gaat-ie naar het routepunt waar je gestopt was.
-
Nee het gebeurde gewoon tijdens het rijden.
We hebben 3400 km gereden de laatste 10 dagen.
En het is diverse keren gebeurd dat de navigatie terug bleef rekenen naar het vorige punt.
Dat we gemist hadden door omleidingen of iets dergelijks.
Soms wel 20 km terug .
En dan ineens sloeg het Dat punt wel over.
Als je dat niet door hebt zit je ineens op de weg terug.
Handmatig overslaan gaat wel maar stoppen handschoen uit wil ik niet. -
Was idd na stop maar starte niet meer opnieuw route op. Dus opnieuw route moeten laden. Maar dan zou hij toch nog de waypoints moeten overslaan na verderrijden. Toch??
-
Was idd na stop maar starte niet meer opnieuw route op. Dus opnieuw route moeten laden. Maar dan zou hij toch nog de waypoints moeten overslaan na verderrijden. Toch??
Dus opnieuw route moeten laden.
Nee, niet als jij bij het starten van die route Start vanaf dichtstbijzijnde punt uit hebt staan. En als je dat wel aan hebt staan, kan het dichtstbijzijnde punt nog steeds terug in de route liggen.

Als je deze menu opties mist na het klikken op Navigeer, dan heb je waarschijnlijk "Navigeer route als track" aan staan in de instelingen. Het starten van een track gaat altijd naar het beginpunt. Je kunt zelf door te drukken op de routelijn je eigen "volgende punt" instellen.
-
Nee alles staat goed.
Gewoon tijdens het rijden punt 9 gemist.
Opgebroken straat omleidingen.
Punt 10 al voorbij Gewoon op de route weer.
Toch terug blijven rekenen naar punt 9.
Bij punt11 geeft hij pas aan punt 9 overslaan 25 km verder.irritant als je niet oplet.
Ik gebruik een samsung s26 .
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login