Android app voor het forum
-
IK heb recentelijk mijn smartphone opnieuw moeten instellen na een reset naar fabrieksinstellingen.
Nu heb ik de MRA Next route app weer kunnen vinden in de Google Play store, maar niet het forum app zelf.
Bestaat deze nog wel?
Tot deze week kon ik het forum bekijken via een app namelijk. -
Er bestaat geen app voor het forum

Het was waarschijnlijk gewoon een snelkoppeling die je ooit had aangemaakt. -

Het was waarschijnlijk gewoon een snelkoppeling die je ooit had aangemaakt.Er bestaat geen app voor het forum

Het was waarschijnlijk gewoon een snelkoppeling die je ooit had aangemaakt.Op Android?? Heb daar geen collectief herinnering meer aan ( om ene Marc R te citeren).
Zou niet eens weten hoe ik dat moet doen.
-

Het was waarschijnlijk gewoon een snelkoppeling die je ooit had aangemaakt.Op Android?? Heb daar geen collectief herinnering meer aan ( om ene Marc R te citeren).

heel apart deze opmerkingen voor iemand die als schoolmeester mensen loopt aan te aanspreken. maar goed. er bestaat geen app voor forum wat wel jammer is maar het gaat alleen via browser.
-

heel apart deze opmerkingen voor iemand die als schoolmeester mensen loopt aan te aanspreken. maar goed. er bestaat geen app voor forum wat wel jammer is maar het gaat alleen via browser.
heel apart deze opmerkingen voor iemand die als schoolmeester mensen loopt aan te aanspreken.
Waar slaat dat nou op? Wat heeft zulke idiote opmerkingen voor nut??? Als je niks nuttigs hebt toe te voegen, hou je dan buiten de discussie en kom niet met dit soort kinderachtige kleuterklas gejen aanzetten!
Bouke gaat ook op negeren bij mij...
-
-
heel apart deze opmerkingen voor iemand die als schoolmeester mensen loopt aan te aanspreken.
Waar slaat dat nou op? Wat heeft zulke idiote opmerkingen voor nut??? Als je niks nuttigs hebt toe te voegen, hou je dan buiten de discussie en kom niet met dit soort kinderachtige kleuterklas gejen aanzetten!
ik zet niemand op negeren maar als je schoolmeester opmerkingen plaatst op mijn post moet je dit begrijpen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login