routes naar Garmin en TomTom
-
Ik gebruik een Garmin XT1, mijn motormaat een TomTom. Hoe kunnen we zorgen dat de routes op beide apparaten gelijk zijn?
-
Ik gebruik een Garmin XT1, mijn motormaat een TomTom. Hoe kunnen we zorgen dat de routes op beide apparaten gelijk zijn?
@Harrie-de-Jong je hebt daarvoor een Gold-abonnement voor nodig. In het Toolkit-menu vind je een optie 'Vergelijk route met'. Als je in de Here-kaart jouw route hebt gemaakt (daar werkt Garmin ook mee) dan kun je die route vergelijken met de TomTom-kaart.
Hoe je die vergelijking doet lees je in deze instructie.
-
Niet helemaal waar wat @Rob-Verhoeff zegt.
Als je 1 route maakt in MRA (webversie) en je exporteert deze route als een gpx bestand (of opslaan als een gpx bestand) dan kan je op beide systemen dese als een track laden.
Een track heeft meerdere vormingspunten, stukken meer dan een route. Dus dan zou je op beide systemen een gelijke route hebben
-
@Harrie-de-Jong Doe het zoals @Rob-Verhoeff aangeeft, en controleer eerst of er geen kaartverschillen zitten tussen de Here-kaart en de TomTom kaart, dat wil nog wel eensvoorkomen, gewoon blind een track delen is niet raadzaam, dat kan wel als je de route gecontroleerd hebt met de vergelijkingstool die in de toolkit aanwezig is.