Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Popular
  • Support
  • MyRoute-app
Collapse
Brand Logo

MRA Community Forum

1. Home
  2. [Beta] The MyRoute-app
  3. [Beta] Problems, Bugs and other Issues
  4. geen visuele waarschuwing flitscamera (snelheidsradar)!

geen visuele waarschuwing flitscamera (snelheidsradar)!

Scheduled Pinned Locked Moved [Beta] Problems, Bugs and other Issues
3 Posts 2 Posters 11 Views 2 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • white.mouseundefined Offline
    white.mouseundefined Offline
    white.mouse
    Valued contributor
    wrote last edited by white.mouse

Ondanks het wat mindere weer vandaag met Beta versie 441 toch even en testritje gereden.
    Allereerst ging alles prima. Begonnen zonder route. Kaart bleef mooi de route volgen en bij stilstand draaide deze niet rond. Verschillende malen kort bij kruisingen gestopt om het te testen maar de kaart bleef de rijrichting netjes aangeven. Ook het stroomverbruik is OK. Met de draadloze oplader van de motor bleek de batterij van de telefoon zelfs meer opgeladen als bij vertrek!
    Wel viel me op dat als ik stilstond (en ook als dit wat langer was als een paar minuten) de aangegeven aankomsttijd (ETA) niet opliep en/of veranderde. Tot het moment dat ik weer verder reed. Dan werd de gestopte tijd er ineens bij opgeteld en de aankomsttijd overeenkomstig aangepast. Bugje of niet?

Wat wel een dingetje was, is dat er wel een audio waarschuwing te horen was voor een flitscamera maar geen visuele. Althans ik denk dat ik voor de flitscamera wel een waarschuwing hoorde maar zag geen waarschuwing op het scherm. In tegenstelling tot bij de vorige Beta (438), waar ik zowel een geluidswaarschuwing kreeg als een waarschuwing op het scherm, die echter niet meer automatisch verdween.
    Ik ben nog gestopt en heb de instellingen op de telefoon bekeken, maar die stonden (nog) goed. In het menu Scherm Layout onder het kopje waarschuwingen was bij Visuele waarschuwingen het knopje groen; naar rechts geschoven dus!
    Voor de zekerheid nogmaals langs de paal gereden en weer kreeg ik wel een geluidje te horen maar nog steeds geen waarschuwing op het scherm.

En als laatste; nadat ik het logfile opgevraagd had en deze via de mail naar mijzelf had verzonden kwam ik weer in MRA terecht maar kon ik niets meer. Ik kreeg een kaart voorgeschoteld op een locatie waar ik beslist niet was (zie hieronder) en het scherm reageerde in het geheel niet meer. Pas nadat ik de "terug toets" van Android gebruikt had kwam ik weer in een normaal MRA scherm met het menu terug.
    Screenshot_20251223_153340.jpg

@Corjan-Meijerink: Logfile is veiliggesteld en als je een ticket hiervoor wilt dan graag even aangeven!

met een R1250RT met TFT en BMW Connected Ride App; de Garmin Zumo XT en My Route App in combinatie met de Carpuride W702 (voor Android op de Motor!)

1 Reply Last reply
    0
    • Corjan Meijerinkundefined Offline
      Corjan Meijerinkundefined Offline
      Corjan Meijerink
      Developer
      wrote last edited by

Bovenstaand probleem met de kaart is exact iets waar de "geavanceerde instellingen" voor zijn (onder de kaartlaag instellingen). Probeer daar eens een andere combinatie uit. Dit heeft met de (schijnbaar) wat oudere Android versie te maken.

De flitspaal wacht ik rustig eens af - hier is in heel veel versies niks veranderd 😃 Kan me eigenlijk niet voorstellen dat het echt niet meer werkt.

white.mouseundefined 1 Reply Last reply
      1
      • Corjan Meijerinkundefined Corjan Meijerink

Bovenstaand probleem met de kaart is exact iets waar de "geavanceerde instellingen" voor zijn (onder de kaartlaag instellingen). Probeer daar eens een andere combinatie uit. Dit heeft met de (schijnbaar) wat oudere Android versie te maken.

De flitspaal wacht ik rustig eens af - hier is in heel veel versies niks veranderd 😃 Kan me eigenlijk niet voorstellen dat het echt niet meer werkt.

white.mouse
        Valued contributor
        wrote last edited by white.mouse

@Corjan-Meijerink said in geen visuele waarschuwing flitscamera (snelheidsradar)!:

Bovenstaand probleem met de kaart . . . Dit heeft met de (schijnbaar) wat oudere Android versie te maken.

De flitspaal . . .
        😃 Kan me eigenlijk niet voorstellen dat het echt niet meer werkt.

Bedankt voor de snelle reactie; Mijn android versie is 12. Telefoon is een Samsung S10e en ja, die is al wat ouder!
        En dat van de flitspaal; In het verleden heb ik dit ook al eens gehad. Ik heb toen MRA verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dat zal ik nu ook doen als de definitieve versie er is!
        In ieder geval: Fijne feestdagen!

met een R1250RT met TFT en BMW Connected Ride App; de Garmin Zumo XT en My Route App in combinatie met de Carpuride W702 (voor Android op de Motor!)

1 Reply Last reply
        0
        Reply
        • Reply as topic
        Log in to reply
        • Oldest to Newest
        • Newest to Oldest
        • Most Votes

ACTIVE USERS
        white.mouseundefined
        white.mouse
        Corjan Meijerinkundefined
        Corjan Meijerink
        POPULAR TOPICS
        • Map "spinning" when standing still
          Erik Plaggenborgundefined
          Erik Plaggenborg
          0
          55
          3.0k

• Update 5.0.2 - Free drive
          Marinus van Deudekomundefined
          Marinus van Deudekom
          13
          5
          62

• geen visuele waarschuwing flitscamera (snelheidsradar)!
          white.mouseundefined
          white.mouse
          0
          3
          11

• cant use app just to view map when riding
          Corjan Meijerinkundefined
          Corjan Meijerink
          0
          6
          234

• Waaldijk Afsluitingen