Verkeersbewuste routeberekening niet automatisch
-
@CD130
Er is de instelling die ook de witte oorspronkelijke route aangeeft, dan kun je tijdens een rit de suggestie volgen bij het afwijken van de route "in blauw" of "in wit" van de oorspronkelijke route, ik denk dat dit dit probleem oplost dat ook niet zo is, en tussendoor uitzoomen "dus ingesteld op automatisch" dan zie je altijd eerder wat beter is.
-
@CD130 ik zou niet te vroeg juichen. ik week in iedergeval niet van de route af en heb de herberekening optie eigenlijk altijd uit staan, toch werd een nieuwe route klakkenloos berekend en genomen.
@Herman-Veldhuizen dat is interessant… Ben benieuwd of daar ook een verklaring voor te vinden is…

-
@CD130
Er is de instelling die ook de witte oorspronkelijke route aangeeft, dan kun je tijdens een rit de suggestie volgen bij het afwijken van de route "in blauw" of "in wit" van de oorspronkelijke route, ik denk dat dit dit probleem oplost dat ook niet zo is, en tussendoor uitzoomen "dus ingesteld op automatisch" dan zie je altijd eerder wat beter is.
@Hubert-Thoring Bedankt voor je tip. Bij mij staat dat ook aan, maar je moet op dat moment net naar het scherm kijken. En als je het dan al doorhebt, moet je op het allerlaatste moment nog een manoeuvre maken en dat is met een groep niet altijd even veilig.