Offline kaarten per regio gelockt
-
Als je eenmaal gekozen hebt om bijv. Regio Europa te downloaden, hoe kom je dan terug naar per land voor die regio?
-
Als je de hele regio hebt gedownload wat wil je dan met 1 land in die regio?
-
Eerst de hele regio verwijderen?
-
Ik had min of meer per ongeluk heel Europa aangeklikt, en ik kon dat downloaden wel afbreken, maar zodra ik MRA weer startte ging hij weer verder de hele regio downloaden. 32GB later was het gedownload en nu zou ik een aantal landen willen verwijderen. Dat kan alleen door de hele regio te verwijderen en de landen die ik wel wil, opnieuw te downloaden. Ik had hier liever gezien dat ik nu paar landen uit kan zetten, in plaats van de meeste opnieuw te moeten downloaden.
-
Mijn denkrichting: Het vinkje en het kruisje op de regioregel hebben nu dezelfde functie: regio verwijderen. Als je het vinkje op de regioregel uit zou kunnen zetten en daarmee de vinkjes per land actief zou kunnen maken dan kun je ze per land verwijderen? Geen idee of dit mogelijk zou zijn, maar zou veel download schelen.
-
Hier lukt het gewoon om een download tijdens het binnenhalen af te breken. Vind het dan ook prima werken zoals het is