Telefoonscherm bevriest maar AA gaat door!
-
Vandaag reed ik met MRA zowel op te telefoon als op Android Auto zichtbaar. Na ongeveer 5 à 10 minuten zag ik ineens op de telefoon dat de cursor niet verder liep. Vreemd was dat op het Android auto scherm in mijn auto de route wel gewoon door liep. De cursor op de telefoon bevroor en MRA reageerde op de telefoon in het geheel niet meer. Getracht de Route op de telefoon te stoppen. Dit lukte niet. Het scherm op de telefoon bleef bevroren. Uiteindelijk lukte het mij om MRA op de telefoon te sluiten via de drie horizontale balkjes. Nu was MRA ook gestopt in Android Auto.
Via de telefoon getracht MRA opnieuw te starten. Ik kreeg het logo van MRA in beeld en dat was het. Noch op de telefoon nog in AA wilde verder opstarten. Wat ik daarna ook probeerde, ik kreeg MRA niet meer aan de gang.
Na enige tijd verscheen er de melding op het scherm dat de MRA app niet reageerde, met de mogelijkheid MRA af te sluiten.
Nadat ik dat gedaan had startte MRA spontaan op en werkte weer als vanouds.
Geen idee van de oorzaak dus maar een ticket aangemaakt. -
Vandaag reed ik met MRA zowel op te telefoon als op Android Auto zichtbaar. Na ongeveer 5 à 10 minuten zag ik ineens op de telefoon dat de cursor niet verder liep. Vreemd was dat op het Android auto scherm in mijn auto de route wel gewoon door liep. De cursor op de telefoon bevroor en MRA reageerde op de telefoon in het geheel niet meer. Getracht de Route op de telefoon te stoppen. Dit lukte niet. Het scherm op de telefoon bleef bevroren. Uiteindelijk lukte het mij om MRA op de telefoon te sluiten via de drie horizontale balkjes. Nu was MRA ook gestopt in Android Auto.
Via de telefoon getracht MRA opnieuw te starten. Ik kreeg het logo van MRA in beeld en dat was het. Noch op de telefoon nog in AA wilde verder opstarten. Wat ik daarna ook probeerde, ik kreeg MRA niet meer aan de gang.
Na enige tijd verscheen er de melding op het scherm dat de MRA app niet reageerde, met de mogelijkheid MRA af te sluiten.
Nadat ik dat gedaan had startte MRA spontaan op en werkte weer als vanouds.
Geen idee van de oorzaak dus maar een ticket aangemaakt.@white.mouse, een ticket maken is natuurlijk vooral zinvol als dit bij herhaling gebeurt. Elk incidentje melden lijkt me niet echt nodig, want je had het op dat moment al correct opgelost. Zorg dat je na zo'n incident kunt aangeven wat het tijdstip was (maak bijvoorbeeld een screenshot, met de telefoon tijd in beeld), en zorg dat je ook meteen een logfile opslaat (lang drukken op het versienummer onderaan je profiel pagina in de app. Ik weet niet precies, maar zo'n logfile heeft naar ik meen alleen gegevens van de laatste 24 uur of zo. Dat zijn zo'n beetje de belangrijkste gegevens om te melden bij het maken van een ticket, en support gaat daar geheid naar vragen.