MRA haast niet te gebruiken met Android Auto
-
Vandaag MRA eens in de auto geprobeerd. Aan de lopende band vastlopers. Als app op de telefoon geweldig maar echt niet in samenwerking met Android Auto. Jammer!
-
I used it for a few thousand km but never crashed (Both Android Auto and CarPlay). Indeed, the app has other issues, but crashes never ...
-
Kan je meer info delen over je merk/type telefoon, de Android versie en de versie van de MRA app? En waarmee gebruikte je Android auto?
-
I used it for a few thousand km but never crashed (Both Android Auto and CarPlay). Indeed, the app has other issues, but crashes never ...
@Adrian-Avram
Good for you -
Kan je meer info delen over je merk/type telefoon, de Android versie en de versie van de MRA app? En waarmee gebruikte je Android auto?
@CD130
Samsung Xcover Pro
Android versie 14
MRA Gold en Navigation life time
Ik heb eerst Android Auto gebruikt met Carpuride op de motor. (na twee keer proberen, weer verkocht). Ik moest om de haverklap stoppen om met mn telefoon opnieuw MRA op te starten.
En nu afgelopen week met vakantie in onze auto gebruikt met hetzelfde resultaat.
vrgr Robert -
I use MRA on Android auto either with My Motorola Edge Neo 40 or an old Motorola G7/G8 on my Africa Twin or VW car. Since last December its been very stable. I often use it with Spotify or Musicolet. There might be a setting on your phone or another application interfering with MRA??
-
@CD130
Samsung Xcover Pro
Android versie 14
Ik heb eerst Android Auto gebruikt met Carpuride op de motor. (na twee keer proberen, weer verkocht). Ik moest om de haverklap stoppen om met mn telefoon opnieuw MRA op te starten.
En nu afgelopen week met vakantie in onze auto gebruikt met hetzelfde resultaat.
vrgr Robert@Robert-Storsbergen-0 dat klinkt niet best inderdaad. Het klinkt niet als iets waar we je als community mee kunnen helpen. Ik adviseer je om een ticket aan te maken en daarin je probleem en logging te delen. Daarbij is het handig dat je ook even de datum en tijd van een vastloper vermeldt. Weet je waar je de log files kan vinden?
-
@CD130
Samsung Xcover Pro
Android versie 14
vrgr Robert@Robert-Storsbergen-0 Probeer eens MRA met een andere (Android) gsm in je auto. Dan kun je al uitsluiten dat het aan MRA ligt.
-
@Robert-Storsbergen-0 dat klinkt niet best inderdaad. Het klinkt niet als iets waar we je als community mee kunnen helpen. Ik adviseer je om een ticket aan te maken en daarin je probleem en logging te delen. Daarbij is het handig dat je ook even de datum en tijd van een vastloper vermeldt. Weet je waar je de log files kan vinden?
@CD130 ga ik doen, bedankt!
-
ik heb ook wisselende ervaring met AA. was van plan om XT te vervangen door AA maar daar wacht ik nog even mee. de ene dag werkt het perfect en volgende dag paar vastlopers. tevens vind ik het jammer dat google beperkingen heeft. ik mis tankstations optie die wel op telefoon zit. ga nog even door met XT met MRA Next op telefoon er naast.
-
ik heb ook wisselende ervaring met AA. was van plan om XT te vervangen door AA maar daar wacht ik nog even mee. de ene dag werkt het perfect en volgende dag paar vastlopers. tevens vind ik het jammer dat google beperkingen heeft. ik mis tankstations optie die wel op telefoon zit. ga nog even door met XT met MRA Next op telefoon er naast.
@Bouke-Ent ik zou zeggen niet doen vanwege de beperkingen opgelegd door door Google en Apple
Lees mijn blog over dit issue en trek zelf je conclusie