MRA Community Forum

• Login
    • Search
    • Categories
    • Awards
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups
    • Support

Seizoensafsluitingen uitschakelen tijdens navigeren

[App] Suggestions and Discussion
    2
    3
    47
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • CD130
      CD130 last edited by

Recent heb ik dit onderwerp al eerder voorbij zien komen, alleen ik kan het niet meer vinden.

Voorbeeld:
      Ik wil op dit moment een route rijden over de Col de Sarenne. In werkelijkheid is deze weg nu open, in Google Maps ook, maar in HERE is dat nog niet verwerkt en is de weg tijdelijk gesloten.

Voor het maken van de route is dat geen probleem, want ik kan daar gemakkelijk de knop "Uitschakelen seizoensafsluitingen" indrukken en ik krijg dat alsnog de route over deze weg te zien. In de app lukt het mij alleen niet om de route zo te navigeren. Hier zie ik ook een schuifje "seizoensafsluitingen", maar ik krijg het niet voor mekaar om de route zonder allemaal extra lusjes in beeld te krijgen.

Ik doe waarschijnlijk iets niet goed..., alleen weet even niet wat... ๐Ÿ™‚

The adventure starts where the plans end | READY TO >> RACE ๐Ÿงก

1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Rob Verhoeff
        Rob Verhoeff last edited by Rob Verhoeff

@CD130 Ik krijg het in de app alleen voor elkaar als ik de route navigeer als track. Dan kan ik zondermeer over de pas rijden (met een waarschuwing dat de weg afgesloten is). Pas als ik de route als route wil navigeren dan krijg ook ik met geen mogelijkheid de app zover dat hij mij over die pas loodst! Die knop in de app maakt dan inderdaad geen zak uit. Wellicht toch iets voor @Corjan-Meijerink om nog eens onder de loep te nemen (build 391).

BMW K1600GT-P (2013) with BMW Navigator V | Nolan N100-5 with Sena 30K
        iOS on iPhone 13 (mounted on Quadlock)
        Apple CarPlay in VW T-Roc (wired)
        Routelab on MacBook Air & iMac (Ventura & Monterey)

CD130 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • CD130
          CD130 @Rob Verhoeff last edited by CD130

@Rob-Verhoeff thanks Rob! Fijn dat je de moeite hebt genomen om het te testen ๐Ÿ‘

The adventure starts where the plans end | READY TO >> RACE ๐Ÿงก

1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 1 / 1
          • First post
            Last post
          ACTIVE USERS
          POPULAR TOPICS
          • Seizoensafsluitingen uitschakelen tijdens navigeren

• Exporting route as .gpx

• Adding shaping points confirmation dialog

• Wanneer de navigatie start , wordt de route getoond maar er komt geen spraak uit. Ik heb nochtans het "MRA Navigation Next" aangeschaft.

• 1 licence

• Navigate routes as tracks question

• Silverfox H1

• Map tilt and screen buttons (Carplay vs AA)

MY GROUPS