Probleem navigeren op telefoon
-
Op aanraden vriend pas geleden app geinstalleerd op mijn telefoon, gebruik deze samen met Cardo op de motor. Route uitrekenen e.d. gaat heel snel maar zodra ik ga navigeren is hij erg traag of kan hij positie niet vinden, rode pijltje is all over the place, soms op de weg naast me, ..... Ook geen stem instructie. Google maps werkt prima. Doe ik iets verkeerd ?? Instellingen niet ok ? telefoon niet goed ? Samsung Galaxy A22 G5
-
@Roland-van-Esseveld Ik weet dat de instelling van de gps standaard op 3D staat, dat moet uit staan. De stem instructies, krijg je die wel als je je cardo niet hebt aangesloten?
-
@Roland-van-Esseveld ik heb onlangs mijn broer een gold lifetime abonnement kado gegeven, en helaas heeft hij net hetzelfde probleem. Er zijn trouwens bitter weinig ervaringen met dit probleem.
Hij gebruikt een Oneplus Nord2 en heeft verscheidene instellingen veranderd en de app al eens opnieuw geïnstalleerd enz. Maar niets helpt, locatie hapert en loopt soms honderden meters achter.
Vroeger gebruikte hij Kurviger, had toen net hetzelfde probleem maar kon in de app de locatieservice (of hoe het ook noemt) veranderen van Google naar Android oid. En dat was voor hem de oplossing.
Heb deze optie in MRA nog niet gevonden.